Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی پس از پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را خدمت همه مسلمانان تبریک می‌گویم. قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت می‌کنم این برد را به عزیزان کارخانه آلومینیوم که به سختی در کنار کوره‌ها کار می‌کنند و مردم خوب اراک تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم آنها در ادامه راه هم کنار ما باشند تا با همین توان پیش برویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس را همه ما می‌شناسیم که کادر فنی و بازیکنان درجه یک دارد. امروز آنها یار دوازدهم هم داشتند و بعد از مدت‌ها تماشاگران عزیز در ورزشگاه حاضر شدند. اوایل بازی به دلیل جو تماشاگران کمی شاگردانم تحت تاثیر قرار گرفتند و فرصت‌هایی به حریف دادند و گل هم خوردیم. خدا را شکر خیلی خوب به بازی برگشتیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص عملکرد تیم داوری در این بازی، گفت: نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم، اما یک موقعیت 50-50 را در اواخر نیمه اول داور برای پرسپولیس پنالتی گرفت و بدترین زمان گل دوم را خوردیم و بازنده به رختکن رفتیم.

وی افزود: با صحبت‌هایی که کردیم، شناختی که از نقاط ضعف و قوت پرسپولیس داشتیم و هفته گذشته خیلی روی آن کار کرده بودیم توانستیم به هدف خود برسیم و به پرسپولیس ضربه بزنیم. از شاگردانم تشکر می‌کنم که مردانه تلاش کردند و جنگیدند.

رحمتی با بیان اینکه شاگردانم با قلب خود بازی کردند، خاطرنشان کرد: همیشه می‌گویند تا آخرین قطره خون و آخرین ذره توان تلاش کنید، اما هم خون تمام می‌شود و هم توان، اما بزرگی قلب هیچ وقت تمام نمی‌شود. از شاگردانم تشکر می‌کنم. آدم خوشبختی هستم که چنین بازیکنان تکنیکی و بامعرفتی دارم. از تماشاگران عزیز هم تشکر می‌کنم که با اتوبوس خود را به ورزشگاه رساندند و کنار ما بودند. خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم آنها را خوشحال راهی خانه‌ کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از برگزاری دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران خبر داد.

محمد رجائیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وی گفت: پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت، با اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی نیز از برگزاری این دیدار بدون حضور بانوان خبر داد.

محسن صادقی افزود: سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیر ساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

وی گفت: در نامه سازمان لیگ تاکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است هر چه سریع‌تر سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی، نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود