Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا پیری علم در این رابطه اظهار داشت: در جریان بررسی‌ها و بازدیدهای میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از واحدهای شهرستانی و همچنین مرکز ده نوروز مشخص شد، تعداد حدود ۳۰ دستگاه آمبولانس دانشگاه به دلایل نقص فنی، نداشتن لاستیک و نیاز به تعمیرات اساسی به صورت غیرفعال نگهداری می‌شد و مواردی هم فاقد موتور وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود نیاز به اعتبار مالی نسبتاً بالا برای فعال سازی و بهره گیری واحدهای شهرستان‌ها از خدمات این آمبولانس‌ها و ضرورت و اهمیت راه اندازی آن، با دستور جناب رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، آمبولانس‌های مذکور توسط پشتیبانی و نقلیه رفع نقص شدند.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: این آمبولانس‌ها برای استفاده و ارائه خدمت به مردم استان، در اختیار واحدها قرار می‌گیرند.

پیری علم بیان کرد: این اقدام در راستای رفع موانع خدمتی ایجاد شده در واحدهای اورژانس ۱۱۵ استان انجام گرفته است.

کد خبر 5464056

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمبولانس اورژانس خرم آباد ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر دو حادثه رانندگی، ۱۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با ۲ حادثه رانندگی، اظهار کرد: در ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو نیز در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کدهای درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز