Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@06:48:58 GMT

پرسپولیس یار دوازدهم داشت/ شاگردانم با قلب خود بازی کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۹۶۸۰

پرسپولیس یار دوازدهم داشت/ شاگردانم با قلب خود بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امروز پرسپولیس یار دوازدهم داشت.

به گزارش مشرق، مهدی رحمتی پس از پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را خدمت همه مسلمانان تبریک می‌گویم. قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت می‌کنم این برد را به عزیزان کارخانه آلومینیوم که به سختی در کنار کوره‌ها کار می‌کنند و مردم خوب اراک تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم آنها در ادامه راه هم کنار ما باشند تا با همین توان پیش برویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس را همه ما می‌شناسیم که کادر فنی و بازیکنان درجه یک دارد. امروز آنها یار دوازدهم هم داشتند و بعد از مدت‌ها تماشاگران عزیز در ورزشگاه حاضر شدند. اوایل بازی به دلیل جو تماشاگران کمی شاگردانم تحت تاثیر قرار گرفتند و فرصت‌هایی به حریف دادند و گل هم خوردیم. خدا را شکر خیلی خوب به بازی برگشتیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص عملکرد تیم داوری در این بازی، گفت: نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم، اما یک موقعیت ۵۰-۵۰ را در اواخر نیمه اول داور برای پرسپولیس پنالتی گرفت و بدترین زمان گل دوم را خوردیم و بازنده به رختکن رفتیم.

وی افزود: با صحبت‌هایی که کردیم، شناختی که از نقاط ضعف و قوت پرسپولیس داشتیم و هفته گذشته خیلی روی آن کار کرده بودیم توانستیم به هدف خود برسیم و به پرسپولیس ضربه بزنیم. از شاگردانم تشکر می‌کنم که مردانه تلاش کردند و جنگیدند.

رحمتی با بیان اینکه شاگردانم با قلب خود بازی کردند، خاطرنشان کرد: همیشه می‌گویند تا آخرین قطره خون و آخرین ذره توان تلاش کنید، اما هم خون تمام می‌شود و هم توان، اما بزرگی قلب هیچ وقت تمام نمی‌شود. از شاگردانم تشکر می‌کنم. آدم خوشبختی هستم که چنین بازیکنان تکنیکی و بامعرفتی دارم. از تماشاگران عزیز هم تشکر می‌کنم که با اتوبوس خود را به ورزشگاه رساندند و کنار ما بودند. خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم آنها را خوشحال راهی خانه‌ کنیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت پرسپولیس سید مهدی رحمتی جام حذفی آلومینیوم اراک خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بار کسی جیمی‌جامپ را بغل نکرد | دستگیری جیمی جامپ در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک

دریافت 5 MB

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد خبر 847308 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک (۶)۴-۴(۵) پرسپولیس (جام حذفی ایران - 1402/03)
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • این بار کسی جیمی‌جامپ را بغل نکرد | دستگیری جیمی جامپ در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد