Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@13:28:44 GMT

رحمتی: نقاط ضعف پرسپولیس را می‌دانستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۹۷۵۱

رحمتی: نقاط ضعف پرسپولیس را می‌دانستیم

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید با شناسایی نقاط ضعف پرسپولیس و تمرین کردن روی این نقاط، توانستند مقابل پرسپولیس به پیروزی دست یابند.

به گزارش ایران اکونومیست، سید مهدی رحمتی بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل پرسپولیس و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: قبل از صحبت راجع به بازی، این برد را به عزیزان فعال در کارخانه آلومینیوم و مردم خوب اراک و استان مرکزی تقدیم می‌کنم و امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از زحمات‌شان را جبران کنیم و در ادامه راه هم کنارمان باشند که با این جدیت جلو برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این دیدار گفت: همه ما تیم پرسپولیس، کادرفنی و بازیکنان خوب این تیم را می‌شناسیم. امروز یک یار دوازدهم هم داشتند که بعد از چند وقت تماشاگران عزیز را در استادیوم دیدیم و این یک نیروی مضاعف برای حریف بود. در اوایل مسابقه به علت شلوغی و جو حاکم بر ورزشگاه، بازیکنان ما یکی‌، دو موقعیت به حریف دادند و گل خوردیم. خدا را شکر خیلی خوب به بازی برگشتیم و خودمان را جمع کردیم و بازی را مساوی کردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره اعلام پنالتی برای پرسپولیس اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره عملکرد داور مسابقه صحبت کنم اما برخورد پنالتی، یک صحنه ۵۰-۵۰ بود و در بدترین زمان ممکن و در دقیقه ۴۴، که بدترین زمان گل خوردن است، گل خوردیم. با صحبت‌هایی که داشتیم و برنامه ای که هفته قبل روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم و می‌دانستیم چطور حریف را تحت فشار بگذاریم، بارها و بارها جلسه داشتیم، توانستیم از همان نقاط بررسی شده به پرسپولیس ضربه زدیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مرد و مردانه تلاش کردند و با قلب خود بازی کردند. از تیمم تشکر می‌کنم. خیلی خوشبخت هستم که چنین بازیکنان خوب و به لحاظ فنی با تکنیک و به لحاظ معرفی با معرفت دارم. از تماشاگران عزیزمان تشکر می‌کنم که ۵ ساعت کنار ما بودند و ما را حمایت کردند. خدا را شکر می‌کنم شرمنده تماشاگران نشدیم و آن‌ها را با خوشحالی به خانه‌هایشان برگرداندیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال آلومینیوم اراک ، استانی ورزشی ، سیدمهدی رحمتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک استانی ورزشی سیدمهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!

به گزارش ورزش سه، چادرملو اردکان با شکست تیم‌های آریو اسلام‌شهر، فولاد خوزستان و مس کرمان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید و در قرعه کشی امروز مشخص شد که باید در این مرحله میزبان آلومینیوم اراک باشد و برای شگفتی‌سازی در جام حذفی تلاش کند.

چادرملو تاکنون دو تیم لیگ یک و فولاد خوزستان لیگ برتری را حذف کرده و با انگیزه و روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت؛ آنها در جدول لیگ آزادگان هم با یک بازی بیشتر نسبت به فجرسپاسی در رتبه دوم حضور دارند و شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تمام این اتفاقات به آنها انگیزه لازم را می‌دهد تا یک دیدار سخت و دشوار برای آلومینیوم اراک رقم بزنند.

اصلی‌ترین نگرانی مجتبی حسینی در بازی مرحله یک چهارم نهایی تمام نشدن بازی در وقت قانونی و اضافه خواهد بود، بازیکنان چادرملو در دو بازی جام حذفی رقبای خود را در ضربات پنالتی حذف کردند و این اتفاق می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به آنها بدهد تا در بازی با آلومینیوم هم با مدیریت کردن مسابقه و حفظ کردن نتیجه بازی را به ضربات پنالتی بکشند و شانس صعود به نیمه نهایی را دنبال کنند.

البته آلومینیوم اراک هم با شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رسید و خود آنها هم در این زمینه اعتماد به نفس کافی را دارند و این روزها با گلر آماده ای که دارند در ضربات پنالتی شانس بالایی خواهند داشت.

چادرملو با 3 گل در جام حذفی ایران به مرحله یک چهارم نهایی رسید و در مقابل دو گل هم دریافت کرده است و با ارائه بازی‌هایی منطقی و اقتصادی نشان داده که تیمی خطرناک و زیرک است و همین موضوع آنها را در جام حذفی غیرقابل پیش بینی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!