Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:18:58 GMT

دستگیری کلاهبردار ۷ هزار میلیارد ریالی در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۰۱۷۱

دستگیری کلاهبردار ۷ هزار میلیارد ریالی در کاشان

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ حسین بساطی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وصول گزارش‌های متعدد از سوی شهروندان و هموطنان مبنی کلاهبرداری فردی از آنها اظهار داشت: این فرد به بهانه‌های مختلف از جمله جمع آوری کمک برای نیازمندان و آزادی زندانیان از هموطنان کلاهبرداری می‌کرد.

وی با بیان اینکه این موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت، ابراز داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این فرد سابقه کلاهبرداری‌های متعدد مالی در استان‌های مختلف از جمله قم، اصفهان، مرکزی، خراسان رضوی، تهران و چهارمحال و بختیاری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در این خصوص ۹۷ پرونده در شعبه‌های مختلف قضائی تشکیل شد، تصریح کرد: با توجه به این پرونده‌ها میزان مبلغ کلاهبرداری شده از مردم مشخص شد که این فرد بیش از هفت هزار میلیارد ریال از هموطنان و همشهریان عزیز کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به حساسیت موضوع و استفاده از تمام ظرفیت‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار خاطرنشان کرد: در نهایت با استفاده از ظرفیت‌های اطلاعاتی متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و با اخذ نیابت قضائی متهم در محل مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ بساطی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی مأموران به جرم خود اعتراف کرد و پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه کلاهبرداران معمولاً با پیشنهادات اغواکننده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند، تاکید کرد: لازم است مردم عزیز از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5464134

منبع: مهر

کلیدواژه: کلاهبرداری دستگیری سارق ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان چهار نفر هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای