Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برتری 2-1 آاس رم مقابل سالرنیتانا در هفته 32 سری آ 2021/22، ژوزه مورینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت. تیم مورینیو در 11 بازی اخیر سری آ شکست نخورده و در 6 بازی اخیر  سری آ به 5 برد رسیده است.

مورینیو در مصاحبه با DAZN گفت:

گاسپرینی در آتالانتا نیز با من هم عقیده است. تیم ما خسته بود چون بازی کردن در روز پنج شنبه و سپس یکشنبه دشوار است به خصوص اگر سفر طولانی به نروژ داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه بعد تعویض هایم بود که تیم انرژی گرفت و تازه نفس شد. سالرنیتانا با تمام وجود بازی کرد و برای آنها سخت بود که تا دقیقه 90 به این کار ادامه بدهند بنابراین ما از دقایق پایانی نهایت استفاده را بردیم. به نظرم شایسته این برد بودیم چون تا پایان برای کسب پیروزی تلاش کردیم. البته سالرنیتانا اوضاع را برای ما سخت کرد.

بازی پنج شنبه با بوده گلیمت؟ بازیکنان باید حتی مسئولیت بیشتری نسبت به هواداران ما احساس کنند، زیرا آنها واقعا فوق العاده هستند. ما اسکودتو را نبرده‌ ایم اما ورزشگاه پُر از تماشاگر بود. باورنکردنی است که بدانیم ورزشگاه روز پنجشنبه دوباره مملو از جمعیت خواهد شد و بازیکنان باید این موضوع را درک کنند. من عاشق حمایت هواداران از ما بودم، اما همچنین تحت تاثیر 6000 هوادار سالرنیتانا قرار گرفتم که برای تشویق تیم خود در شرایط سخت به اینجا سفر کردند. این هم فوق العاده بود.

من برای کارلس پرز بسیار خوشحالم، زیرا او سخت کار می کند، گاهی اوقات به دلیل سیستم تاکتیکی از او استفاده نمی شود، اما گلی که او به ثمر رساند بازی را تغییر داد و ذهنیت دیگری را در دقایق پایانی به ما داد.

زانیولو؟ من برای او ناامید هستم، زیرا نیکولو در تغییر پویایی بازی واقعاً خوب عمل کرد. او این فرصت را داشت که دو گل به ثمر برساند. او واقعاً خوب کار کرد، من از عملکرد نیکولو خوشحالم. ورتو همچنین پس از دو هفته ماندن در خانه که قادر به تمرین نبود، با ورود به زمین کیفیت را به تیم اضافه کرد. فکر می‌ کنم این پیروزی برای بچه‌ هایی بود که از روی نیمکت به زمین رفتند.

رسیدن به یوونتوس در رتبه چهارم؟ کمی دیر به خودمان آمدیم. شدنی نیست زیرا یووه آنقدر قوی است که این تعداد امتیاز را از دست نمی دهد. این یک رقابت بین رتبه پنجم تا هشتم است. برخی فکر می کردند شاید لاتزیو بعد از دربی از دور خارج شود اما آنها دو برد متوالی کسب کرده اند، البته با کمی خوش شانسی از تصمیمات داوری.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر نگاهی به یک شوخی تاریخی؛ پیش بینی های عجیب نوروز 30 سال قبل اشتباه محاسباتی گزارشگر و بازیکنان خلیج فارس ماهشهر در ضربات پنالتی و شادی زودتر از موعد / فیلم لیونل مسی و دومین هت تریک پاس گل در لیگ1 فرانسه کوریوگرافی هواداران لخ پوزنان؛ به دار آویختن پوتین با لباس اسپارتاک مسکو / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی