Web Analytics Made Easy - Statcounter

 موسوی گفت: آموزش همگانی یکی از مسئولیت‌های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز هستیم.

او می گوید: پارسال  هزار و ۷۱ دوره آموزش کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی و تخصصی توسط ۱۴۵ مربی هلال احمر به منظور ارتقای آگاهی شهروندان در برابر حوادث احتمالی در شهر‌ها و روستاها، ادارات، نیرو‌های مسلح، نیرو‌های جهادی سپاه انصارالمهدی (عج) و اعضای خانه‌های هلال، کارکنان شرکت‌ها و کارخانجات این استان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای چهار هزار و ۶۵۰ نفر از شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی هلال احمر گواهینامه صادر شده است.

موسوی می گوید: همه آموزش‌ها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان انجام و برای فراگیران در این دوره‌های آموزشی گواهینامه صادر می‌شود.

 او  گفت: در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۲۳ هزار نفر بیش از هزار دوره آموزشی برگزار کرده بودیم.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر آموزش‌های بیان شده، ۴۱ دوره تخصصی به ۹۸۷ نیروی امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای برگزار شده که این دوره‌ها شامل بازآموزی، پیش بیمارستانی، اسکان اضطراری، حمایت روانی، جست و جو نجات درجاده و تغذیه می‌باشد.


موسوی با تاکید بر اینکه مردم باید آموزش‌ها را جدی بگیرند، افزود: شهروندان علاقه‌مند به فراگیری آموزش‌های هلال احمر با مراجعه به شعب هلال احمر در سطح استان زنجان، ثبت نام خود را قطعی کنند تا نسبت به ارائه آموزش مقدماتی برای آن‌ها برنامه ریزی شود و حتی افراد می‌توانند دوره‌های تخصصی را نیز سپری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر زنجان جمعیت هلال احمر امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

ایسنا/زنجان نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال‌احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را از امروز آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت کرده و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند. 

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یک‌هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، از خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام می‌شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال‌احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان