Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:36:49 GMT

آکادمی فوتبال روی میز زنجان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۱۱۷۱

آکادمی فوتبال روی میز زنجان راه‌اندازی شد

نرگس رمضانی، نایب رئیس هیأت انجمن‎های ورزشی استان زنجان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هیأت انجمن‌های ورزشی استان از ابتدای سال برنامه‌های مختلفی اجرایی کرده و حتی در روزهای تعطیل هم برنامه‌های ورزشی این هیأت تعطیل نبوده است.
وی با اشاره به در ایام تعطیل هم بنا به مقتضیان زمانی برنامه ورزشی توسط هیأت‌های ورزشی برگزار شد، اضافه کرد: علاوه بر این در نظر داریم یک دوره مربیگری تئوری برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه دوره مربیگیری مذکور پیش نیاز تمام مربیگری‌های ورزشی است، اضافه کرد:
این دوره شامل مربیگری داوری دارت، پارکور و برایتونیک است.

وی همچنین از راه‌اندازی آکادمی فوتبال روی میز استان زنجان خبر داد و گفت: در همین راستا دو مسابقه هم با عنوان جام پرچم برگزار شد.

رمضانی همچنین از برگزاری مسابقات شهروندی و مسابقات دارت خبر داد و تصریح کرد: شب‌های ماه رمضان نیز با همکاری شهرداری در کارخانه کبریت رشته دارت و فوتبال روی میز را خواهیم داشت که به صورت جشنواره مردم می‌توانند در آن شرکت کنند.
انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: پارکور مسابقات دارت شهروندی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل