Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی با بیان اینکه "تعداد مراکز نگهداری معتادین در سطح استان مرکزی بسیار نامطلوب است" گفت: معتادین آمار به سزایی در سرقت‌ها را در استان مرکزی دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک،  محسن خیرمند صبح امروز در نخستین جلسه کمیته رصد مقابله با مواد مخدر در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با اشاره به درخواست‌های مردم اظهار داشت: نخستین درخواست و اولویت مردم براساس بررسی‌های انجام شده و حضورهای میدانی بین مردم به ویژه در مناطق حاشیه‌نشین کلانشهر اراک مسئله "مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر" بوده که البته یک انتظار بسیار درست و قابل قبول بوده که این خواسته کاملا به حق به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این یک مطالبه کاملا به حق و اصولی بوده و تمامی دستگاه‌های مسئول و مرتبط باید وظایف خود را مطابق با قانون و با روحیه جهادی انجام دهند تا بتوانیم به سرعت به این مطالبه عمومی مردم پاسخ دهیم.

خیرمند بیان کرد: جا دارد تا از هماهنگی به وجود آمده بین نهادهای امنیتی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تشکر و قدردانی داشته باشیم، در کمیته رصد با هماهنگی‌های صورت گرفته اخبار و اطلاعات از طریق نهاد‌های امنیتی واصل و درنهایت توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله عملیات و اقدام می‌رسد.

816 کیلوگرم موادمخدر در استان البرز کشف شد50کیلوگرم موادمخدر "شیشه" در خرمشهر کشف شد90درصد سارقان استان زنجان معتاد به موادمخدر هستند

معتادین آمار به سزایی در سرقت‌ها را در استان مرکزی دارند

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه با رصدهای صورت گرفته آمار کشفیات این طرح ها خوب و مطلوب بوده اما کافی نیست و نیاز به تلاش و مجاهد همچنان احساس می‌شود.

خیرمند ادامه داد: با توجه به مطالبه‌های مردمی در خصوص ساماندهی معتادین  و با بررسی صورت گرفته در بین سارقین دستگیر شده این امر مشهود است که معتادین آمار به سزایی در سرقت‌ها را دارند و با جمع آوری معتادین می‌توان شاهد کاهش آمار سرقت‌ها نیز باشیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر تعداد مراکز نگهداری معتادین در سطح استان مرکزی بسیار نامطلوب است و امید است با توجه به تغییرات صورت گرفته در رئوس مدیریتی در بین دستگاه‌های مسئول در  این زمینه در سطح استان  این نقصیه هرچه سریع تر برطرف گردد چراکه این چرخه معیوب است و با برخوردهای قهری و مقطعی این امر ریشه کن نمی‌شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی پارک‌ها از نظر اجتماعی نتایجی دارد بنابراین به فرماندهی انتظامی شهرستان اراک و پلیس مبارزه با مواد دستور می‌دهیم تا مشکلات پارک‌ها را از لحاظ انتظامی و خاصه فروش مواد مخدر احصاء کنند تا در جلسه مجزا  در خصوص پاکسازی و رفع آلودگی پارک‌ها اقدماات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سطح استان استان مرکزی مواد مخدر سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان