Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله سلگی با اشاره به اینکه مازندران نیاز به کمک های خیرین دارد و ظرفیت های مناسبی در کشور برای کمک به استان وجود دارد، گفت: باید تلاش کنیم خیرین کنار یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ روح‌الله سلگی صبح امروز در بازدید از کلینیک انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین آمل اظهار کرد: مجموعه خوبی کنار در راستای خدمات به بیماران کنار هم شکل گرفته است که کم نظیر است، که هم در بخش درمان کمک کند و هم در تهیه بسته های معیشتی کمکرسان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آرین می تواند یک الگوی خوبی در کشور باشد، عنوان کرد: با دعوت جمعی از خیرین استان دعوت کنیم تا ظرفیت ها رو بالا ببریم، سریع ترین زمان ممکن موانع راحل کنیم.
معاون استاندار مازندران تصریح کرد: مشکلاتی که در جلسه مطرح شد و مهم ترین آن واگذاری زمین است که هفته آینده با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیرکل منابع طبیعی، جلسه ای را در درمانگاه آرین تشکلیل خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه مازندران نیاز به کمک های خیرین دارد و ظرفیت های مناسبی در کشور برای کمک به استان وجود دارد، گفت: باید تلاش کنیم خیرین کنار یکدیگر قرار بگیرند.
سلگی با تاکید بر اینکه مشکلات مطرح شده مجموعه آرین حل و فصل می شود، بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید در کنار خیرین باشند تا بتوانند با هم افزایی مناسب به مردم خدمات رسانی کنند.
محسن آسوری مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین نیز گفت: این انجمن به یاد مرحوم آرین مسقطی آملی بیمار جوان مبتلا به سرطان و با همت خانواده اش در سال ۹۰ آغاز به کار کرد و با همت خیران در سال 92 نخستین مرکز شیمی درمانی و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه در مجموع هزار و ۷۳۷ پرونده خدمات ویژه بیماران سرطانی تشکیل شده است، عنوان کرد: در حال حاضر هزارو سیصد پرونده فعال است.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین تصریح کرد: حمایت از مددجویان ، درمانی، حمایت های معیشتی و روانی است پوشش هزینه فاکتور بیماران تبدیل تامین سبد غذایی تایید دارو های حمایت روانشناختی گروه درمانی خدمات ارائه می شود.
وی از دیگر خدمات آرین را بسته های معیشی خواند و اظهار کرد: ماهانه ۲۵۰ سبد کاله، هر سبد ۷۰۰ هزار تومان هر ماه تقدیم می شود و اقلام مورد نیاز اساسی چون گوشت، برنج و مرغ وجود دارد و در مناسبت ها نیز بسته های معیشتی دیگری افزوده خواهد شد.
آسوری ادامه داد: وام کم بهره برای اهداف غیر درمانی نیز در نظر گرفته شده است و همچنین تجهیزات پزشکی برای خانواده های که نیاز دارند مانند دستگاه اکسیژن ساز، تخت و...قرار می گیرد.
وی با تاکید اینکه داروها از داروخانه طبق توافق هلال احمر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با همکاری هلال احمر داروهای شیمی درمانی برای بیماران مبتلا به سرطان و داروهای بیماران خاص آسانتر در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین از مراجعه ماهانه بیش از ۶ هزار بیمار در کلنیک آرین خبر داد و افزود: با اینکه با وجود کمبود فضای فیزیکی و محدودیت های که  مواجه هستیم از سراسر استان بیماران به این کلنیک مراجعه می کنند.
وی در ادامه بیان کرد: از سال ۹۴ استارت فضای فیزیکی بزرگتر بعنوان کلنیک ویژه امل خورده شد و ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اما از سال ۹۷ بخاطر محدودیت های بودجه  ای متوقف شد ، که قرار است مرکز جامع تصویربرداری و مرکز تشخیص زودهنگام و غربالگری شهرستان شود.
آسوری از ایجاد مرکز تشخیصی رفاهی سرطان برای همه کشور اشاره کرد و افزود: برنامه دراز مدت این است که در ورودی آمل در محور هراز مرکز تشخیصی رفاهی سرطان برای همه کشور ارائه دهیم، که درگیر کارهای اداری قرار گرفته و این زمین می تواند در راحتی بیماران و جذب خیرین موثر باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان‌شهر و تکمیل سالن اجلاس، نیازمند حمایت مستقیم استاندار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به‌منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، بنابراین باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان‌دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تمام عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد، اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت‌پذیری نهاد مردمی هستیم.

نورصالحی گفت: تمام مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

وی ادامه داد: میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقی‌مانده دولت و مدیریت شهری، دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ آغاز حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 748631

دیگر خبرها

  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است