Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:42:10 GMT

کیک با نام تجاری خوشمزه غیراستاندارد است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۲۲۵۰

کیک با نام تجاری خوشمزه غیراستاندارد است

ایسنا/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان از غیراستاندارد بودن فرآورده کیک با نام تجاری خوشمزه خبر داد.

داریوش اشکانی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان این اداره‌کل از مراکز عرضه، فرآورده کیک با نام تجارتی «خوشمز» فاقد علامت استاندارد و نشانی تولید، رویت شد که نسبت به جمع‌آوری و توقیف آن از سطح بازار اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای طرح عیدانه نوروزی استاندارد، بازرسی از صنوف، فروشگاه‌ها و مراکز توزیع و عرضه استان به صورت مستمر توسط کارشناسان این اداره‌کل انجام شد و هرگونه فرآورده فاقد علامت استاندارد و کد ده رقمی شناسایی، توقیف و جمع‌آوری ‌شد.

این مسئول، ضمن هشدار به متخلفان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده محصول فوق و سایر موارد مشابه، موارد را از طریق تلفن گویای ۱۵۱۷ سامانه پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات اداره‌کل استاندارد استان، اطلاع‌رسانی کنند تا کارشناسان این اداره‌کل نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را انجام دهند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه شهروندان برای اطلاع از اصالت محصول، با ارسال کد ۱۰ رقمی به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، می‌توانند از اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد محصول اطمینان حاصل کنند، تصریح کرد: بی‌شک اولویت اول و اصلی مردم برای استفاده از کالاها، بحث کیفیت آن‌ها است و تولیدکنندگان باید خواسته‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده سازند و محصول با کیفیت قابل قبول و درخور آن‌ها راعرضه کنند.

اشکانی‌پور با تاکید بر حمایت از کالای داخلی، یادآور شد: از زمانی‌ که مردم از کالای ایرانی استقبال نکنند، عملاً نمی‌توان شاهد حمایت از کالای ایرانی و افزایش رونق تولید بود؛ بنابراین باید مزایا و امتیازات استفاده از کالای داخلی برای مصرف‌کننده و تولیدکننده، مطرح و فرهنگ درست حمایت از محصول ایرانی در کشور نهادینه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان کالای غیر استاندارد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است

آروین نجفی بازیکن تیم ملی اسکیت درباره وضعیتش اظهار کرد: امسال ۲ دوره مسابقات انتخابی داشتیم که مرحله اولش در اراک برگزار شد و من توانستم مقام اول اسکیت  ماده ۲۰۰ متر جوانان را کسب کنم و دور دوم در ۲۰ اردیبهشت ماه در مجموعه آزادی برگزار خواهد شد که امیدوارم مقام خوبی را کسب کنم.

او افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که به دلیل استاندارد نبودن پیست‌ها در هر دوره از مسابقات مجبوریم که از چرخ نو استفاده کنیم و با توجه به اینکه هزینه چرخ نو برای ورزشکاران بالاست و تقبل این هزینه‌ها واقعا سخت شده است. همچنین شرایط خوابگاه و غذا در اردو‌های تیم ملی  سطح بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، لغو مسابقات هم هزینه‌هایی برای ورزشکاران دارد و امیدوارم  مسئولان بتوانند این مسائل و مشکلات را حل کنند تا بتوانیم در کنار هم به پیشرفت اسکیت کمک کنیم و شادی را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید