Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان مهرداد موسوی در ضیافت افطاری هشتمین شب از ماه مبارک رمضان در مرکز شبانه روزی نگهداری از دختران بی سرپرست گلشن آل طاها در اهواز افزود: کارخانه ها و صنایع بزرگ مستقر در خوزستان طبق قانون موظف هستند بخشی از درآمد خود را تحت عنوان تکلیف مسوولیت اجتماعی برای ارتقا و بالندگی محیط اجتماعی و رفع کاستی ها و محرومیت ها در محیط اجتماعی پیرامون خود هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر ساماندهی موسسه های خیریه در استان خوزستان تاکید کرد و گفت: ساماندهی موسسه های خیریه و جمع آوری اطلاعات اینگونه مراکز و ثبت آنها در یک سامانه مشخص به منظور هدایت کمکهای خیرین استان به سمت نیازمندان واقعی ضروری است.

موسوی همچنین گفت: مرکز شبانه روزی نگهداری از دختران بی سرپرست گلشن آل طاها در اهواز به نحو بسیار شایسته و خوبی و در حد استاندارد اداره و خدمات آموزشی و فرهنگی به کودکان ارائه می کند.

سرپرست بهزیستی خوزستان نیز اظهار داشت: سازمان بهزیستی به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهره مندی از برکات این ماه ، طرحی با عنوان پویش ضیافت مهربانی رمضان را به اجرا در آورده است که یکی از برنامه های این پویش، حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مراکز بهزیستی و تکریم جامعه هدف و آشنایی خیران و مسئولان با خدمات و نیازمندیهای بهزیستی به منظور کمک به فرزندان بی سرپرست  و افراد زیر پوشش سازمان است.

مهران کریمیان گفت: توجه به آموزه های دینی وفرهنگی و تاسی به سیره ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س)درتربیت فرزندان مراکز شبه خانواده موجب بالندگی اخلاقی این عزیزان که آینده سازان مملکت اسلامی هستند خواهد شد.

وی در ادامه با تشریح عملکرد مرکز شبانه روزی نگهداری از دختران بی سرپرست گلشن آل طاها در اهواز با بیان اینکه این مرکز وظیفه آموزش و نگهداری دختران بی سرپرست و بد سرپرست ۷ تا ۱۲ سال را برعهده دارد یاد آور شد: ۱۲ مرکز غیر دولتی زیر نظر بهزیستی خوزستان از کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۸ سال و یک مرکز شیرخوارگاه دولتی از شیرخواران و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست زیر سه سال نگهداری می کنند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان پس از بازدید از بخش های مختلف مرکز نگهداری گلشن آل طاها در گفت گو با فرزندان ، مسوولان و مربیان این مرکز از خدمات ارائه شده قدردانی کرد.

در پایان این مراسم به فرزندان زیر پوشش مرکزآل طاها هدایای فرهنگی اهدا شد.

برچسب‌ها کودکان بی سرپرست خوزستان اهواز سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کودکان بی سرپرست خوزستان اهواز کودکان بی سرپرست خوزستان اهواز سازمان بهزیستی کشور دختران بی سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • برداشت ۵۰ درصد گندم خوزستان/میزان خسارت بارندگی به اراضی اعلام می‌شود
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی