Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای اسدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشایی مدارس و حضوری شدن کلاس‌های درس از ۱۴ فروردین ماه گفت: یک هزار مورد بازرسی و بازدید از سوی تیم‌های ارزیاب از روند آموزش حضوری مدارس استان انجام شده است.

بازدید از مدارس و کلاس‌های درس از سوی کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش، مرکز بهداشت و همچنین مراقبان سلامت مدارس انجام می‌شود و در صورت بروز تخلف و یا رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی، تذکرات لازم به مدیران مدارس داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

استقرار اکیپ‌های سیار واکسیناسیون در مدارس چهارمحال و بختیاری

بیشترین مشکل در بازید‌ها و ارزیابی‌های انجام شده در بحث تهویه کلاس‌های درس است، با توجه به مساعد شدن هوا درب کلاس‌های درس و همچنین پنجره‌ها باز است و باید چرخش هوا و تهویه مناسبت در کلاس‌ها باشد.

نصب فن تهویه هوا برای سال تحصیلی آینده در تمام کلاس‌های درس در دستور کار قرار گرفته است.

برای تهیه ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده پنج میلیارد ریال اعتبار بین مدارس در مناطق ۱۷ گانه آموزشی توزیع شده است.

اسدی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان مبتلا به کرونا یا دارای علائم ابتلا به این ویروس یا داشتن بیماری زمینه‌ای توصیه کرد، که در مدارس حاضر نشوند و با تایید پزشک و رضایت والدین می‌توانند از بستر شاد آموزش‌های لازم را دنبال کنند.

در ارزیابی‌های انجام شده هم‌اکنون بالای ۹۵ درصد دانش‌آموزان در کلاس درس حضوری شرکت دارند و غربالگری دانش‌آموزان از سوی مدیران و مراقبان سلامت و مربیان بهداشت در مدارس انجام می‌شود تا در صورت مشاهده علائم بیماری در یک دانش‌آموز از حضور آن‌ها در کلاس درس جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش بازگشایی مدارس کلاس های درس کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌