Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@14:49:18 GMT

تغییرات جدید در ۲ خط اتوبوسرانی اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۲۳۲۸

تغییرات جدید در ۲ خط اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تغییرات جدید دو خط اتوبوسرانی را از امروز (دوشنبه) تشریح کرد و گفت: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان انجام شده است.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هدف استفاده بهینه از منابع و سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان، از امروز _دوشنبه، بیست‌ودوم فروردین‌ماه_ خطوط ۵۲ و ۴۷ اتوبوسرانی در مبدا پایانه امام علی (ع) توقف نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مسیر خطوط ۵۲ و ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان، اضافه کرد: قبل از اجرای این تغییرات مسیر خط ۵۲ شهرک سلامت، خیابان میثم، خواجه عمید، پایانه میدان امام علی (ع) و مسیر خط ۴۷ اطشاران، تالار، جی، پایانه امام علی (ع) بوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام استفاده از اتوبوس‌ها الزامی است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.

کد خبر 567595

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان شهر اصفهان اتوبوس اتوبوسرانی ناوگان اتوبوسرانی سازمان اتوبوسرانی اصفهان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه سیدعباس روحانی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تغییر مسیر خطوط اتوبوسرانی شهر کلانشهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: شهروندان برای کارت منزلت باید تکمیل اطلاعات شهروندی و شخصی‌سازی کارت را با مراجعه به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان انجام دهند، تا همچون قبل خدمات در شبکه حمل‌ونقل عمومی ارائه شود.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه اصرو یا ارتقای زیرساخت مدیریت ناوگان حمل‌ونقل عمومی اظهار کرد: این پروژه با رویکرد هوشمندسازی است که سال گذشته بیش از ۲۵ جلسه هماهنگی در حوزه‌های کلان میان شهرداری و سرمایه‌گذار برگزار شد و در تاریخ هجدهم اسفند سال گذشته مقرر شد تا ارتقای زیرساخت انجام شود.

وی افزود: از این تاریخ به بعد هر چند مشکلاتی وجود دارد، اما پروژه به خوبی پیش می‌رود؛ در حال حاضر در فاز استقرار هستیم و سپس بهره‌برداری کامل انجام می‌شود.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه سامانه اصرو ابعاد مختلفی دارد، گفت: دستگاه‌هایی در اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های بی‌آرتی نصب شده است، همچنین ارتقای نرم‌افزارها، راه‌اندازی اپلیکیشن شهروندی و ارتقای الگوی خدمات‌دهی کارت انجام شده است؛ طبق این الگو در گذشته تمام کارت‌های حمل‌ونقل عمومی و اصفهان کارت به‌صورت آفلاین بوده که با ارتقای زیرساخت تبدیل به آنلاین شده است، قبلاً اطلاعات روی هر کارت ذخیره می‌شد، اما در حال حاضر اطلاعات شهروندی روی سرورهای اطلاعاتی یکپارچه ذخیره می‌شود.

فردانی تصریح کرد: مشکلی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم مربوط به تعدادی کارت منزلت است که در اختیار شهروندان است که یا اطلاعات کاملی نداشته یا درست نبوده و به این دلیل که اکنون اطلاعات به‌صورت آنلاین است و اطلاعات بر حساب شهروندی ذخیره می‌شود، موجب شده تا ارائه خدمات انجام نشود و شهروندان دچار مشکل شوند.

وی تاکید کرد: شهروندان باید احراز هویت کارت خود را انجام دهند، چرا که حساب شهروندی آنلاین بر کد ملی و شماره همراه شخص احراز هویت را انجام می‌دهد که بسیاری از آن‌ها یکی از این دو مورد را نداشته، برای کارت منزلت باید تکمیل اطلاعات شهروندی و شخصی‌سازی کارت را با مراجعه به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان انجام دهند، تا همچون قبل خدمات در شبکه حمل‌ونقل عمومی ارائه شود.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: اگر کارت معیوب شده است، شهروندان می‌توانند برای رفع عیوب به دفتر اصفهان کارت مراجعه کنند، سایر موارد تا روزهای آینده در صورت لزوم به شبکه اضافه و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی گفت: مراکز رفع اشکال کارت‌های منزلت شهروندی در مناطق مختلف شهرداری اصفهان دایر است و زمان مراجعه روزهای کاری از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ است.

کد خبر 749451

دیگر خبرها

  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران