Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، ناصر شعربافیان افزود: در روزهای اخیر هزار و ۲۰ تن مرغ منجمد و ۳۶۰‌ تن گوشت قرمز منجمد به استان اختصاص داده شده است .وی گفت:مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان و گوشت قرمز با ۱۰ درصد کاهش قیمت نسبت به مرحله قبل به ازای هر کیلوگرم ران ۱۱۵ و سردست و گردن ۱۰۵ هزار تومان در سطح استان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر نظارت جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: توزیع مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت گرم است و در حال حاضر قیمت مرغ از قیمت مصوب هم کمتر شده است.
شعربافیان با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی ویژه ماه مبارک رمضان در حال انجام است، گفت: نظارت بر زنجیره تامین، توزیع و عرضه کالاهای اساسی به منظور حفظ آرامش و ثبات بازار انجام می شود و در همین راستا با تخلفات گران‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، تقلب، عدم صدور صورتحساب، کم‌فروشی و عدم درج قیمت با سرعت و به شدت برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه  مردم می‌توانند گزارش و شکایات خود در حوزه محصولات کشاورزی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ ارسال نمایند افزود: ۱۱۹ تیم ۲ نفره ویژه از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان برای بازرسی و کنترل محصولات کشاورزی در ایام ماه مبارک رمضان ساماندهی شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد منجمد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، شفیعی با اشاره به برنامه ریزی برای تامین گوشت در استان یزد، گفت: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزبع شده است و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.
وی ادامه داد: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است. 
شفیعی گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است. 
وی ادامه داد:قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰ هزار تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ادامه داد:با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حوکمتی ارجاع داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته