Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در افغانستان تاکید کرد که بدرفتاری با مهاجران افغانستان سیاست جمهوری اسلامی ایران نیست و درحال حاضر هم سفارت افغانستان در تهران که مربوط به دولت پیشین افغانستان است با دولت سرپرست همکاری می کند.

به گزارش ایران اکونومیست، بهادر امینیان سفیر کشورمان در افغانستان در گفت وگو با شبکه خبری طلوع نیوز که بخش هایی از آن منتشر شده درباره تصاویر منتشر شده که در آن ادعای اذیت و آزار مهاجران افغان مطرح شده، اظهار داشت: ما یک کشور مستقل هستیم اگر کسی غیر قانونی از دیوار خانه شما بالا بیاید، شما چه کار می کنید؟ 

وی تصریح کرد: ما یک گروهی داریم به نام سازمان مجاهدین خلق که چند هزار نفر فقط کلیپ تولید می‌کنند علیه جمهوری اسلامی ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها حتی در افغانستان هم فعالیت دارند. 

سفیر کشورمان در کابل تاکید کرد بدرفتاری با مهاجران افغانستان سیاست جمهوری اسلامی ایران نیست و در حال حاضر هم سفارت افغانستان در تهران که مربوط به دولت پیشین است با دولت سرپرست همکاری می کند.

امینیان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسایل افغانستان حل شود و در اینجا آشتی ملی به وجود آید و همه اقوام خودشان را در حکومت شریک بدانند. 

وی درباره تصویری از نوع برخورد با مهاجران که در دست مجری برنامه بود، گفت: اگر ایران این اندازه بد است براساس تصویری که شما در دست دارید یا این افراد می گویند چرا مهاجران به بقیه کشورها نمی روند؟ می روند ایران؟ 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ایران و افغانستان ، سفیر ایران در افغانستان ، مهاجران افغانستانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران و افغانستان سفیر ایران در افغانستان مهاجران افغانستانی مهاجران افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل

طبق اعلام حسن علی بخشی سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج صیاد بلوچ بازداشتی در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این خصوص گفت: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آب‌های سیشل دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود که آنها آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند