Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حمیدپور دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح های عمران شهری آبادان به سازمان برنامه و بودجه اعلام شده و در چند روز آینده مناقصه آنها برگزار و عملیات اجرایی آنها نیز ظرف ۲ ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی بر لزوم همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان در این زمینه تاکید کرد و گفت: همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان حوزه شهری در این زمینه بیش از گذشته نیاز است به همین دلیل شهرداری آبادان، کارگروه عمرانی و خدمات شهری را برای اولین بار در این شهر تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار آبادان اظهار داشت: هدف از تشکیل این کارگروه تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه شهری از سوی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و نیز اعلام طرح های در دست اجرا همچنین طرح های آینده آنها است تا از حفاری مجدد خیابان ها و معابر آسفالت شده آبادان جلوگیری شود.
حمیدپور از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهری آبادان خواست مناطق شهری را که حداقل تا پنج سال آینده برنامه‌ حفاری برای آنها ندارند به این شهرداری اعلام کنند.

وی گفت:دستگاه‌های خدمات‌رسان باید طرح های حفاری در حوزه شهری آبادان را که برای یک تا ۲ سال آینده تعریف شده به این شهرداری اعلام کنند تا بتوان بر اساس آن برای آسفالت و بهسازی خیابان ها و معابر این شهر برنامه ریزی کرد.

شهردار آبادان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تامین قیر مورد نیاز امسال بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر از معابر آبادان در مناطق مختلف از جمله ایستگاه هفت الی ۱۲ بهار، سده، ذوالفقاری و علوانیه بهسازی و آسفالت خواهند شد.

حمیدپور گفت: برای اجرای هر کیلومتر آسفالت حدود ۱۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم این اعتبار در زمان مناسب به شهرداری آبادان تزریق شود.

وی افزود: عدم همکاری ادارات و دستگاه های خدمات رسان در این راستا باعث کند شدن روند رو به رشد در حوزه عمران شهری آبادان که به تازگی آغاز شده خواهد شد و تبعات منفی این امر مهم را باید پاسخگو باشند.

برچسب‌ها آسفالت خوزستان شهرداری آبادان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسفالت خوزستان شهرداری آبادان آسفالت خوزستان شهرداری آبادان آبادان دستگاه های خدمات رسان شهری آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است