Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین حیدری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع تخم‌مرغ ویژه ماه مبارک رمضان در استان به عنوان یک کالای پرمصرف توسط اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: توزیع تخم‌مرغ در ۲۵ فروشگاه در سطح استان به قیمت هر کیلوگرم ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود که از این تعداد هشت فروشگاه در مرکز استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با اشاره به افزایش قیمت سیب‌زمینی در چند روز اخیر افزود: هم‌اکنون هشت غرفه توزیع سیب‌زمینی به قیمت هشت هزار تومان در سطح استان برای تنظیم قیمت این کالا برپا شده است.

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری به تامین یک‌هزار تن میوه برای نوروز در استان با قیمت تعاونی اشاره کرد و گفت: از این میزان ۴۰ تن سیب‌زرد و پرتقال باقیمانده است که تا پایان ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم قیمت بازار به قیمت هر کیلو پرتقال ۱۰ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان توزیع می‌شود.

به گفته وی، هم‌اکنون چهار شرکت توزیع هوشمند در شهرکرد، بن و سامان و فارسان فعال است و توزیع برنج، تخم مرغ را نیز به صورت هوشمند انجام می‌دهند.

به گزارش ایرنا، در استان ۲۰۰ اتحادیه و شرکت تعاونی روستایی فعال است که از این تعداد ۱۵ اتحادیه و مابقی شرکت‌های تعاونی روستایی است. 

برچسب‌ها تعاون روستایی چهارمحال وبختیاری تخم مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی چهارمحال وبختیاری تخم مرغ تعاون روستایی چهارمحال وبختیاری تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری