Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:39:05 GMT

۳۷۵ تن کالای اساسی تنظیم بازار در خاش توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۵۰۰

۳۷۵ تن کالای اساسی تنظیم بازار در خاش توزیع شد

صاحب گل صالحی روز دوشنبه در حاشیه نشست اعضای ستاد تنظیم بازار و کارگروه جهاد کشاورزی خاش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به اعضای ستاد تنظیم بازار توصیه شده که مباحث نظارتی و بازرسی‌ها را جدی گیرند و خروجی جلسات و بازدیدها را مردم باید لمس کنند.
وی افزود: یک واحد مرغداری متخلف که عرضه خارج از شبکه چهار هزار و۵۰۰ قطعه مرغ را داشته به تعزیرات معرفی و قطعا برخورد جدی با این گونه متخلفان صورت می‌گیرد و برنامه ریزی‌ها طوری است که مرغ تولیدی خاش نباید به اسم مرغ بیرجند با قیمت بالاتر از شهرستان به مردم عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خاش گفت: تولید، توزیع و قیمت گذاری ها بخش‌های مهم و موثر در بازار هستند و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا ضروری است و برنامه ریزی ها باید به نحوی باشد که مردم دغدغه وجود گرانی و تنگی معاش و ضعف در حوزه اقتصادی و حضور در صف های طولانی را نداشته باشند.
وی بیان کرد: قانون بهره‌وری باید در خاش باید نهادینه شود و استفاده درست از منابع آب و خاک و کاهش هزینه‌های تولید در کنار حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و بیمه محصولات مورد تاکید است.
صالحی افزود: خاش دارای ۳۸ واحد مرغداری با ظرفیت تولید هفت هزار و ۲۰۰ تن گوشت است و ۳۵ واحد مرغداری جدید هم طی ۲ سال اخیر مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند که ۹ واحد از آنها تا شهریورماه امسال راه‌اندازی می‌شود.
وی اظهارداشت: هشت هکتار مجتمع گلخانه‌ای در خاش ایجاد شده که فرصت مهمی برای افزایش تولیدات محصولات کیفی بوده و علاوه‌بر آن یک‌هزار هکتار سامانه آبیاری نوین اجرا شده است.

فرماندار خاش گفت: کشاورزی شهرستان به سمت محصولات کم آب، پرورش ماهی، ایجاد باغ گل محمدی، پرورش بلدرچین و سنددار کردن اراضی پیش می رود و تاکید شده که محصولات منطقه با برند مخصوص شهرستان عرضه شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خاش ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خاش ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان خاش ستاد تنظیم بازار تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد

قلعه سری سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت:واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

او افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، طبق برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز تحت عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

قلعه سری گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد