Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: صنایع بزرگ و کارخانه‌ها موظف هستند در قالب مسئولیت‌های اجتماعی از موسسه‌های خیریه حمایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، مهرداد موسوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست گلشن آل طا‌ها در اهواز با تقدیر از مسئولان بهزیستی به دلیل پیگیری ویژه و تخصصی مسائل و امورات این کودکان، گفت: این مرکز به نحوی شایسته و در حد استاندارد‌ها اداره می‌شود و خدمات آموزشی و فرهنگی مطلوبی به کودکان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات در سطح کلان و تمرکز ویژه روی ۲ موضوع برای رفع مشکلات مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و موسسه‌های خیریه، افزود: کارخانه‌ها و صنایع بزرگی در استان فعالیت می‌کنند که بر اساس قانون موظف هستند بخشی از درآمد خود را با عنوان تکلیف مسئولیت اجتماعی نسبت به محیط پیرامون هزینه کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با بیان اینکه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی منجر به ارتقا و بالندگی محیط اجتماعی و رفع کاستی‌ها و محرومیت‌ها در جامعه می‌شود، گفت: این موضوع در سال‌های گذشته به‌طور سیستمی و ریشه‌ای پیگیری نشده است، اما امسال با تدبیر استاندار ویژه خوزستان تصمیم گرفته شد که اعتبار‌های مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و کارخانه‌ها ساماندهی و قطعا بخشی از آن جهت بهزیستی و امور خیریه و رفع آسیب‌های اجتماعی هدایت خواهد شد.

موسوی ساماندهی موسسه‌های خیریه و جمع‌آوری اطلاعات مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست در یک سامانه مشخص را از دیکر موضوع‌های در دست پیگیری عنوان کرد و افزود: هدف از این اقدام هدایت کمک‌های خیرین نوع دوست استان به سمت نیازمندان واقعی است که امیدواریم به زودی اجرایی شود.

  انتهای پیام/
 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کارخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی گفت: درصدد هستیم ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان خود را با پلتفرم‌های معروف چین تقویت کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرزاد اوجانی؛ مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی، با بیان اینکه برای اولین بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های صنایع‌دستی در همایش «معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری در ایران و چین» بودیم، اظهار کرد: در این همایش مسئولان تجارت الکترونیک در خصوص ضرورت‌ها و آمار و اطلاعات مربوط به فرآیندهای الکترونیک در دنیا پرداختند و دو شرکت از پلتفرم‌های معروف چین مانند دوئین اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی افزود: بعضی از شرکت‌های مرتبط با شیرینی‌ها و سوغات نیز در خصوص این همراهی پیشگام شدند اما از نگاه این پلتفرم‌های چینی، صنایع‌دستی جزو آن دسته از اقداماتی است که ظرفیت قابل توجهی در حوزه الکترونیک دارد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

او با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درصدد هستیم که هنرمندان و تولیدکنندگان خود را به این پلتفرم‌های ارتباط دهیم و نقطه‌ امیدی برای صنایع‌دستی کشور با وجود محدودیت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود
  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)