Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:13:12 GMT

دستگاه‌ها موظف به هدف‌گذاری برای حمایت از هنرمندان هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۶۸۶

دستگاه‌ها موظف به هدف‌گذاری برای حمایت از هنرمندان هستند

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد صبح دو شنبه در دیدار با هنرمندان خراسان شمالی که در حوزه هنری استان برگزار شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از توسعه متوازن می‌شود تمامی تشکیلات کشور باید در آن نقش ایفا کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: عدم تسلط به شرح وظایف باعث شده مطالباتی به وجود بیاید؛ این مطالبات باعث عدم رضایت اقشار مختلف از جمله هنرمندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نباید تک‌بعدی به حل معضلات جامعه نگاه کنیم، افزود: در یک اجتماع ناگزیر مشکلات اجتماعی به وجود می‌آید اما نه تنها اقتصاد و نه صرفاً هنر نسخه نجات‌بخش آسیب‌ها نیستند.

حسین‌نژاد با اشاره به درآمیخته بودن هنر و زندگی مردم گفت: باید تمامی بخش‌ها به‌صورت زنجیروار به یکدیگر متصل شوند.

حسین‌نژاد ادامه داد: اگر یک مدیر تصور کند می‌تواند شهری را صرفاً با پل و ساختمان توسعه دهد، اشتباه می‌کند لذا باید از تمامی ظرفیت‌ها ازجمله هنر استفاده کرد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این‌که نباید نقش مردم را در زمینه هنر نادیده گرفت، گفت: مخاطب مردم هستند لذا باید با افزایش خلاقیت ارتباط هنرمندان با مردم افزوده شود.

وی افزود: در این بین استانداری قطعاً به دستگاه‌ها تاکید دارد تا از هنر غفلت نشود و برای همه برنامه‌ها هنر مورد استفاده قرار بگیرد.

حسین‌نژاد در انتها گفت: مسئولان باید برای توسعه هنر و حمایت از هنرمندان هدف‌گذاری داشته باشند زیرا نباید به‌هیچ‌عنوان از هنر غافل شد.

کد خبر 5464437

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد تجلیل از هنرمندان حوزه هنری خراسان شمالی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان حسین نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

حسین امیرعبداللهیان در دیدار با همتای سودانی خود تاکید کرد که ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،امیرعبداللهیان در دیدار با حسین عوض وزیر امور خارجه سودان ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر خارجه این کشور، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

 امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت و حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند