Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی و لیورپول رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی در لیگ برتر فصل 22-2021 دارند

جدال حساس و جذاب تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول در مسیر قهرمانی لیگ برتر با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا منچسترسیتی هم‌چنان با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول لیگ برتر باقی بماند.

طرفداری | منچسترسیتی فرصت خوبی برای کسب یک پیروزی خانگی ارزشمند مقابل لیورپول داشت تا فصل را با خیال راحت‌تری دنبال کند اما این تساوی خیلی هم برای تیم پپ گواردیولا بد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقویم مسابقات لیگ برتر در شش هفته پیش رو، نشان می‌دهد برنامه بازی‌های منچسترسیتی نسبت به لیورپول حداقل روی کاغذ ساده‌تر است. قرمزها باید در هفته‌های پیش رو با منچستریونایتد، اورتون و تاتنهام روبه‌رو شوند که این مسابقات می‌تواند چالش‌هایی دشوار برای تیم یورگن کلوپ باشد. از طرف دیگر، وست‌ هم بالاترین تیمی در جدول لیگ برتر انگلیس است که شاگردان پپ گواردیولا در ادامه لیگ باید با آن‌ها روبه‌رو شوند. در اینفوگرافیک زیر که توسط وب‌سایت گل طراحی شده، می‌توانید برنامه بازی‌های دو تیم در ادامه فصل را مشاهده کنید:

بازی‌های باقی‌مانده لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس

همچنین بخوانید: نکات آماری بازی منچسترسیتی - لیورپول

عمر مومنی، کارتونیست سایت گل نیز در طرح جدید خود به موضوع ساده‌تر بودن بازی‌های منچسترسیتی نسبت به لیورپول اشاره داشته و پپ گواردیولا را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، نزدیک‌تر می‌بیند:

پپ گواردیولا به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک‌تر است
اثر عمر مومنی

اگر مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز منچسترسیتی و لیورپول را از دست داده‌اید و نتوانسته‌اید آن را تماشا کنید، می‌توانید خلاصه این دیدار را از طریق ویدیوی زیر ببینید.

خلاصه بازی منچسترسیتی و لیورپول  

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر بر طبل شادانه بکوب! / واکنش تلویزیون استان مرکزی به پیروزی آلومینیم مقابل پرسپولیس / فیلم پنالتی از دست رفته مهدی طارمی مقابل گیمارش (ویتوریا گیمارش 0-1 پورتو) صعود عثمان دمبله به صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا پیشنهاد وسوسه کننده لایپزیش به اریک تن هاخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچسترسیتی و لیورپول پپ گواردیولا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان

برناردو سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در فصل جاری بوده است و نمایش بسیار خوبی در سیتی داشته و فصل قبل سهم به‌سزایی در قهرمانی این تیم در قهرمانی‌های سه‌گانه داشت. این بازیکن پیشنهاد‌های بسیار خوبی از لیگ عربستان دارد و دو تیم الهلال و النصر و البته پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا هم سخت به دنبال این بازیکن‌اند.

به نوشته اسپورت، اگر بازیکن پرتغالی بخواهد به بارسلونا برود، گواردیولا مانعی برای این بازیکن نخواهد بود. هنوز مشخص نیست آیا بارسلونا حاضر به پرداخت ۶۰ میلیون یورو بند فسخ برناردو است یا خیر، ولی چیزی که مشخص است تمایل این بازیکن به جدایی از سیتی است. سیلوا با پپ گواردیولا درباره پذیرش انتقالش به اسپانیا صحبت کرد، اما سرمربی اسپانیایی به هیات‌مدیره تیمش اطلاع داد بارسلونا باید پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ارائه دهد.

برناردو آماده انتقال به نوکمپ در تابستان پیش رو است و سران بارسلونا باید ۶۰ میلیون یورو برای خرید او هزینه کنند. سیلوا پس از هفت سال حضور در سیتی، در تابستان پیش رو به دنبال یافتن تیم جدیدی است.

منچسترسیتی هم‌اکنون با یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و رقابت سختی با آرسنال و لیورپول برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. سیتی باید یکشنبه در زمین ناتینگهام‌فارست به میدان برود. هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته چهار سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد و سیتی تلاش می‌کند بتواند به این رکورد مهم دست یابد. سیتیزن‌ها همچنین در فینال جام حذفی نیز حضور دارند و باید اوایل خرداد در ورزشگاه ومبلی برابر یونایتد قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!