Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید دشتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد تماس، ۱۰۱ هزار و ۳۲۵ تماس عملیاتی و ۱۳۴ هزار و ۶۹۱ تماس راهنمایی و مشاوره بوده است.

وی دسته بندی پیام های عملیاتی سامانه ۱۹۴ شرکت گاز را شامل حادثه، نشت گاز، بازدید حفاری، ناایمن، پیام قطع، افت فشار و صدای کنتور و رگولاتور عنوان کرد و افزود: میانگین خدمت رسانی در پیام های با اولویت خیلی فوری ۱۵ دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: سامانه تلفنی امداد و پیام۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی با هدف پاسخگویی فوری به تماس های اضطراری مردم در حوزه گاز طبیعی راه اندازی شده است و تماس های شهروندان بر اساس طبقه بندی خیلی فوری، فوری و عادی در کوتاه‌ترین زمان پیگیری و انجام می‌شود.

دشتی افزود: جانمایی و استقرار گشتهای سیار امدادی بر اساس نقشه ترافیکی و اهمیت موقعیت مکانی و استقرار سرامدادگران و اپراتورهای مرکز پیام در یک مکان با هدف تصمیم‌گیری بهتر و هدایت گشتهای سیار امداد به ویژه در موارد رسیدگی به حوادث از دستاوردهای راه اندازی سیستم امداد متمرکز ۱۹۴ است.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی امداد و پیام ۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی با بهره گیری از نیروهای امداد موتورسوار زمان امدادرسانی در کلانشهر مشهد را که در مناسبت های مختلف دچار گره ترافیکی در مرکز شهر است به صورت چشمگیری کاهش داده که این اقدام زمینه خدمت رسانی بهتر و افزایش رضایت مندی را فراهم کرده است.

شرکت گاز خراسان رضوی به حدود ۲ و نیم میلیون مشترک شهری و روستایی خدمات رسانی می‌کند.

برچسب‌ها مشهد گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد گاز مشهد گاز شرکت گاز خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران

سامانه خدمات و فوریت‌های شهری (۱۳۷ پلاس) با هدف بهبود و تسریع و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان در محلات تهران راه اندازی شده است. آمار‌های این سامانه در راستای شفاف سازی به صورت ماهانه روی سامانه شفافیت شهرداری تهران بارگذاری می‌شود. در چند سال گذشته موضوع نظافت معابر جزو اصلی‌ترین مطالبات مردمی بود و بیشترین فراوانی را داشت، اما با پیگیر‌های صورت گرفته و طبق آخرین اطلاعات سامانه ۱۳۷ پلاس (اسفند ۱۴۰۲) ثبت درخواست شهروندان در خصوص نظافت معابر کاهش یافته است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، علت این موضوع نیز به تغییر رویکرد شهرداری تهران در حوزه پسماند بر می‌گردد. کاهش پیمانکاران حوزه جمع آوری پسماند و نظافت شهر از ۱۳۰ پیمانکار به ۱۴ نفر و همچنین اجرای طرح‌هایی مانند نوماند و تغییر جمع آوری زباله خشک باعث افزایش رضایت مردم در حوزه نظافت و تمیزی تهران شده است.

همین اعداد و ارقام نشان می‌دهد که مدیران شهری مناطق و نواحی موضوع نظافت معابر و نگهداشت شهر را با جدیت پیگیری کرده اند. آن طور که اعداد و آمار‌ها نشان می‌دهد، اسفند سال گذشته ۱۴۵ هزار و ۷۸۳ پیام در سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت شده است که شهروندان ۲۰۳ هزار و ۴۸۶ تماس تلفنی، ۲۲۸۷۹ تماس اینترنتی و ۴۴۸۹ تماس هم به صورت پیامکی و ... داشته اند. همچنین اعداد این سامانه نشان می‌دهد که کاشت نهال در منزل و باغچه معابر، رکوردار تماس‌ها بوده اند.

جزئیات تماس‌ها

بیشترین فراوانی: مناطق ۱، ۲، ۴، ۵ و۱۵

کاشت نهال در منزل: ۲۳۲۸۴

کاشت نهال در باغچه: ۱۲۹۵۸

نظافت معابر: ۵۵۷۱

آلودگی صوتی: ۳۲۰۴

جمع آوری زباله و ضایعات: ۳۱۲۱

لایروبی جوی: ۲۶۸۳

سد معبر اصناف در پیاده رو: ۲۴۴۹

سد معبر دستفروشی وانتی ها: ۲۳۷۰

سد معبر دستفروش در پیاده رو: ۲۳۳۷

جمع آوری خاک و نخاله: ۲۱۴۰

سهم حوزه پاسخگویی

خدمات شهری: ۶/۷۸ درصد

فنی و عمرانی: ۲/۹ ذرصذ

شهرسازی: ۲/۷ درصد

ترافیک: ۴/۴ درصد

اجتماعی و فرهنگی: ۶/۰ درصد

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند