Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، سایپا اولین مرحله از برنامه‌های فروش خود را با عرضه ۶ محصول در سال ۱۴۰۱ آغاز کرد. در این طرح خودروهای عرضه شده از مرداد تا اسفند ماه ۱۴۰۱ با قیمت غیرقطعی تحویل داده می‌شود. در اولین طرح پیش فروش سایپا در سال ۱۴۰۱، ۹۰هزار و ۷۳۷ متقاضی شرکت کردند که ۸۱هزار و۵۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت محصولات عرضه شده ۱۶  هزار و۳۰۰ خودرو اعلام شده است. در این طرح شش محصول سایپا عرضه شده بود.

در این طرح ۲هزار و ۶۵۰ دستگاه خودرو شاهین، ۲هزار و ۹۰۰ دستگاه کوییک معمولی، ۵هزار و ۲۵۰ دستگاه ساینا، ۲هزار و ۲۵۰ دستگاه کوییک اس، هزار و ۸۵۰دستگاه کوییک.آر و هزار و ۴۰۰دستگاه وانت سایپا عرضه شد.

افراد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com از نتایج مطلع شوند. برندگان باید از طریق پنل کاربری نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

همچنین اولین برنامه فروش سایپا ویژه مادران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد. بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا ظرفیت در نظر گرفته شده برای این برنامه فروش ۱۴ هزار و۹۰۰ دستگاه بود که ۵هزار و ۱۶ نفر واجد شرایط ثبت نام کرده بودند. بنابراین در این طرح نیاز به قرعه کشی نبود و تمام مادران واجد شرایط برنده شدند.

هفته گذشته اولین مرحله از برنامه های فروش سایپا ویژه با عرضه ۵ محصول آغاز شد. در این طرح خودروهای  شاهین، کوییک معمولی، ساینا، کوییک اس و کوییک آر با موعد تحویل حداکثر یک ساله و با قیمت غیرقطعی عرضه شده بود. بر اساس اعلام سایپا، ظرفیت در نظر گرفته شده در این مرحله برابر با ۱۴ هزار و ۹۰۰ دستگاه بود. از سوی دیگر ۵ هزار و ۱۵۳ نفر در این طرح شرکت کردند که ۵هزار و ۱۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم و مابعد آن ها پس ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

اسامی طرح پیش فروش یکساله حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش ساپیا به نشانی saipa.iranecar.com تا ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

کد خبر 669123 برچسب‌ها خودرو - قیمت خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا پیش فروش خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا پیش فروش خودرو فروش سایپا واجد شرایط پیش فروش عرضه شده عرضه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی سلیمانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از معضلات و مشکلات ترافیکی، افزایش تخلفاتی مانند پارک دوبل، توقف در محل ممنوعه و توقف در ایستگاه اتوبوس و تاکسی از یک سو و تاکید و سیاست پلیس مبنی بر استفاده از تجهیزات الکترونیکی و کاهش نیروی انسانی برای کنترل ترافیک و ثبت تخلفات از سوی دیگر، ساز و کار به کارگیری اولین خودرو پلیس مجهز به دوربین‌های ثبت تخلفات ساکن در قرچک را فراهم کرد.

وی در بیان ویژگی‌های این خودرو گفت: این خودرو با دوربین‌هایی که در هر دو سمت آن نصب شده، با عبور از طول معابر اصلی، امکان ثبت تخلفات خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان مانند توقف ممنوع، پارک دوبله، توقف در حریم تقاطع، توقف در ایستگاه جانبازان و معلولین، توقف در ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی، توقف در روی خط عابر پیاده و سایر تخلفات ساکن را به‌صورت هوشمند دارا است و مطابق قانون خودروهای متخلف را جریمه خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران به مزایای استفاده از این سامانه اشاره کرد و افزود: روان سازی جریان ترافیک در معابر پر تردد شهر به وسیله نظارت هوشمند تصویری، اعمال قانون کاملاً مکانیزه و خودکار تخلفات ساکن خودروها، ترویج فرهنگ پارک صحیح خودرو در محل مناسب و احترام به حقوق شهروندی، جلوگیری از پارک‌های دوبل و رفع مشکل ازدحام ناشی از آن، جلوگیری از پارک خودروها در محل نامناسب در سطح شهر، از جمله مزایای این سامانه است.

سلیمانی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری شهروندان قانونمند گفت: امیدواریم با به کارگیری تجهیزات الکترونیکی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، روز به روز شاهد کاهش تخلفات رانندگی و ایجاد ترافیکی آرام و روان در شهر باشیم.

وی در پایان با تاکید بر هوشمند سازی و نقش آن در انضباط ترافیکی و کاهش تخلفات و حوادث ترافیکی، خواستار توسعه شبکه هوشمند سازی تجهیزات ترافیکی در جهت ارتقا فرهنگ رانندگی در سایر شهرستان‌های استان شد.

کد خبر 6091901

دیگر خبرها

  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال