Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد شفیعی تهیه‌کننده مستند مسابقه «خانه ما» گفت: در نظر داریم در فصل‌های بعد، تغییراتی را در فرم و محتوای برنامه «خانه ما» ایجاد کنیم؛ تغییراتی که مطابق با مسائل روز و سواد رسانه‌ای مردم باشد.

مستند مسابقه «خانه ما» در ایام نوروز روی آنتن شبکه سه سیما رفت و در قالب یک برنامه تلویزیونی گفتگو محور با حضور کارشناسان، به موضوع خانواده و چالش‌های افراد می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی می‌گوید، تلاش او تیمش این است که بتوانند در فضای مجازی هم تولید محتوا کنند. برای همین در ادامه ساخت، این مستند مسابقه به تولید یک رئالیتی شو با تغییر در محتوا و فرم رو می‌آورند.

مستند مسابقه خانه ما، با محوریت یک خانواده روحانی پیش می‌رفت. این اولین بار بود که دوربین یک برنامه تلویزیونی بدون واسطه وارد خانه یک روحانی می‌شد و یک ماه با او و خانواده وی همراه می‌شد. در «خانه ما» بی واسطه و دور از منبر و شمایلی که همیشه از روحانیون در جامعه می‌بینیم، با حضور یک خانواده روحانی و چالش‌های آن‌ها روبرو بودیم.

امین کفاش‌زاده یکی از کارگردانان «خانه ما» هم درباره این برنامه به خبرنگار ما گفت: خوشحالم یازده فصل «خانه ما» ساخته شد و با استقبال مخاطبان مواجه شده است. کرونا به شدت روند ساخت این برنامه را کند کرد و خوشحالم که چالش‌های «خانه ما» به رفتار‌های همیشگی میان مردم تبدیل شده است و مردم خود را در شرایط این مستند مسابقه می‌بینند و با آن آشنا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی مسابقه تلویزیونی مستند مسابقه خانه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی