Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:52:43 GMT

چهار سارق حرفه ای در بروجرد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۴۳۸۸

چهار سارق حرفه ای در بروجرد دستگیر شدند

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان سرهنگ "مهدی مهدوی کیا " افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بروجرد، پس از هماهنگی با مقام قضایی توسط چند تیم عملیاتی از پلیس های تخصصی در حوزه انتظامی شهرک جهان آباد این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
وی اظهار داشت: ماموران با برنامه ریزی مناسب و هدفمند و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به دستگیری چهار سارق و کشف هفت فقره سرقت، ضبط حدود ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، یک دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر، ۱۷ تیغه سلاح سرد، یک دستگاه خودرو پژو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی  ۱۵ دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.
سرهنگ مهدوی کیا با اشاره به اینکه طرح های ارتقای امنیت به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند.


باند سه نفره سارقان حرفه ای خودرو در بروجرد دستگیر شدند
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح این شهرستان بررسی میدانی از صحنه های سرقت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ مهدوی کیا افزود: با توجه به اهمیت موضوع پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با کارهای شبانه روزی یک سارق را درحین سرقت خودرو در سطح شهر دستگیر و در عملیاتی دیگر ۲ نفر همدست وی نیز در مخفیگاه دستگیر شدند.
 وی اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته، سارقان به سرقت هشت فقره خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت و تعدادی قطعات و لوازم خودرو اعتراف کردند که صحنه های سرقت بازسازی و مال باختگان شناسایی و اموال سرقتی تحویل آنان شد.
وی با بیان اینکه این اقدام پلیس رضایت مندی و تقدیر مردم و مال باختگان از عملکرد قاطعانه پلیس در برخورد با سارقان را به دنبال داشت، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ مهدوی کیا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران