Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سد مستحکم و آگاه مردم، دشمنان را در راه ضربه زدن به انقلاب مأیوس خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سید صادق حسینی پیش‌ازظهر امروز در آیین تجلیل از هنرمندان انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار داشت: هنر هم شور آفرین است و هم باعث انگیزش مخاطب می‌شود لذا اگر هنر در جای خود استفاده شود شاید از هر ابزار تبلیغاتی دیگری اثر‌گذارتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مسیر هنر بسیار سریع می‌توان موضوع مهمی را به جامعه منتقل و فرهنگی را گسترش داد، گفت: اگر هنر و هنرمند در خدمت نظام نباشد شاید مشکل‌آفرین شود و جمعیتی را به بی‌راهه بکشاند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تأکید بر اینکه هنرمندان باید هنر خود را در راستای معرفی شهدا به کار گیرند، خاطرنشان کرد: شهید آوینی هنرش را صرف ترویج آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس کرد چراکه هدف او تعالی انقلاب اسلامی بود.

وی با ذکر اینکه شهید آوینی فرهنگ ایثار و شهادت را با بهترین شیوه هنری به جامعه هنری معرفی کرد، افزود: شهید آوینی  با هنر خود، شیوه شهادت و جانبازی را به جامعه معرفی و به نحوی راوی فتح در دفاع مقدس بود.

سردار حسینی با بیان اینکه شهید آوینی برای به تصویر کشیدن شهدای کانال کمیل جانش را تقدیم انقلاب کرد، ابراز داشت: شهید آوینی در راستای معرفی شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلابی عمل کرد و تمام توان خود را در راستای توسعه دفاع مقدس به کارگرفت.

وی با اشاره به اینکه شهید آوینی در راستای تعالی انقلاب اسلامی تا شهادت پیش رفت و مزدش را نیز نزد خداوند گرفت، ادامه داد: این شهید گرانقدر شرایط جدید را بر چشم دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت گشود، بنابراین ما نیز باید روایت‌های جدیدی را در راه دفاع مقدس عرضه کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: شهید آوینی اهل علم و دارای قلم و زبان روشن و روان و به نحوی یک هنرمند واقعی بود.

وی تأکید کرد: امروز وظیفه ما استمرار فضای انقلابی و فرهنگ جهاد و شهادت بوده و باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه سد مستحکم و آگاه مردم، دشمنان را در راه ضربه زدن به انقلاب مأیوس خواهد کرد، ادامه داد: امروز هدف جنگ نرم دشمن، تضعیف بنیاد خانواده با جایگزین کردن فرهنگ‌های غربی به جای فرهنگ ایرانی اسلامی است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه دولت انقلابی مدیر انقلاب می‌خواهد، افزود: انتخاب مدیران انقلابی، دست پاک و بدون حاشیه وظیفه مسئولان بوده و تخطی از این امر خیانت به خون شهدا و انقلاب است.

سردار حسینی با بیان اینکه مدیران باید میدانی و خادم مردم باشند تا بتوانند در دولت انقلابی خادم باشند، تصریح کرد: مدیران باید از ظرفیت بسیجی و هنرمندان انقلابی استفاده کنند تا در محضر شهدا سرافراز باشیم.

امیر صباحی‌فرد: دشمن جرأت جسارت به مرزهای ایران را ندارد/ بومی‌سازی سامانه‌های پدافندیفرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده ارتش: شهید صیاد در عملیات‌های دفاع مقدس دشمن را به زانو درمی‌آورد

در پایان این مراسم از فایق فرجی، جلال داسار، مائده زارعی، حسین مرادی، یوسف کریمی، موسی هدایتی، مسعود مرادی، سعیده گلابی، رضا حاتمیان، محمد رحیمی رضوان، محدثه جعفری، موسسه عصر پویا  به عنوان هنرمندان انقلابی کردستان تجلیل شد.

همزمان با این مراسم از سردیس شهید مرتضی آوینی رونمایی و 30 اثر از هنرمندان گرافیست برتر کشور با موضوع هنر انقلاب و برگرفته از ذهنیت شهید آوینی در نمایشگاه سوره سینما بهمن سنندج که تا 26 فروردین ماه آماده بازدید عموم مردم است، افتتاح شد.

انتهای پیام/487/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان شهید آوینی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی