Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت‌پور روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ارتش در سنندج اظهار داشت: یگان های لشکر ۲۸ پیاده کردستان هم اکنون به صورت مداوم آموزش می بینند و آمادگی بالایی از لحاظ رزمی و تجهیزاتی دارند.

وی به ۲۹ فروردین و گرامیداشت روز ارتش اشاره و اضافه کرد: مراسم رژه در این روز به صورت موتوری است و بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی، رژه پیاده برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ کردستان یادآور شد: برگزاری بزرگداشت شهادت سپهبد صیاد شیرازی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، عبارروبی از مزار شهدای جنگ تحمیلی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و عیادت از بیماران، از جمله برنامه های هفته ارتش در کردستان است.

امیر رحمت پور با بیان اینکه ارتش همیشه در خدمت مردم بوده و در دل ملت خود را جای داده است، افزود: ارتش همیشه در مواقع بحرانی از جمله سیل، آتش سوزی و زلزله کمک حال مردم و دولت بوده و این رویه همچنان ادامه خواهد یافت.

وی کمبود نان بر اثر بارش سنگین برف در زمستان پارسال و کمک ارتش برای عرضه آرد بین خبازی ها را از مهمترین خدمات ارتش برای کمک به دستگاه ها اعلام کرد و گفت: ارتش در شرایط بحرانی توانایی توزیع روزانه ۲۵۰ هزار پرس غذا و حتی در صورت قطعی برق، امکان تامین برق سنندج را دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ کردستان اظهار داشت: این قرارگاه پارسال در زمینه انجام واکسیناسیون کرونا، رفع آلودگی از معابر عمومی و توزیع ماسک، کمک های خوبی به علوم پزشکی کرد.

امیر رحمت پور به ارائه آموزش به سربازان وظیفه در بخش های مختلف از جمله فنی و حرفه ای و رشته‌های آی تی و کشاورزی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: پارسال سه هزار و ۳۴۶ گواهینامه صادر شد که ۷۹۷ مورد آن مربوط به آموزش های مهارتی فنی حرفه ای بود.

وی کارگاه های فنی و حرفه ای قرارگاه لشکر ۲۸ استان را مجهز و به روز عنوان کرد و ادامه داد: هیچ سربازی بدون دریافت آموزش و گواهینامه مهارتی ترخیص نمی شود که کمک بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال آنان است.

بزرگداشت هفته ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی همه ساله از سالروز شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی آغاز می‌شود و تا ۲۹ فروردین ادامه می‌یابد.  

قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ کردستان سه هزار و ۵۰۰ شهید، ۱۳ هزار جانباز و ۵۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها کردستان روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی سنندج کردستان روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی سنندج لشکر ۲۸ کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • فیلم| فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زند
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش