Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محکومیت قطعی تعدادی از مسئولان وقت دامپزشکی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی اظهار داشت: تعدادی از مدیران وقت دامپزشکی استان آذربایجان غربی به اتهاماتی از قبیل اختلاس، تبانی در معاملات دولتی و ارتشاء تحت تعقیب قرار گرفته و پس از طی مراحل رسیدگی در دادسرا و محاکم بدوی و تجدیدنظر به مجازات‌های قانونی مقرر محکوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عتباتی افزود: مجازات‌های مقرر این مدیران شامل حبس، انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی است که در مرحله اجرای حکم به موقع اجراء گذاشته شدو محکومان جهت تحمل مجازات به زندان معرفی شدند.

430 نفر در آذربایجان غربی به اتهام ارتشاء و اختلاس بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شدندبازداشت رئیس سابق شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اختلاس و ارتشاءبازداشت شهردار سابق باغستان شهریار به اتهام اختلاس و ارتشا2 نفر از مدیران ادارات شهرستان قشم به اتهام اختلاس دستگیر شدندکارمند متخلف بنیاد مسکن استان هرمزگان به اتهام اختلاس دستگیر شد2 کارمند شبکه بهداشت رباط کریم به اتهام اختلاس بازداشت شدند

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: دستگاه قضایی در مقام حفظ حقوق بیت‌المال و حقوق عامه مردم با هیچ کسی یا هیچ مقامی مماشات نخواهد کرد و با خاطیان و متجاوزان به بیت المال و سوء استفاده کنندگان از اعتماد عمومی برخورد قاطع قانونی و قضایی خواهد کرد.

انتهای پیام/‌ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتهام اختلاس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه