Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آتش نشانی دزفول، روح الله بهشتی فرد روز دوشنبه افزود: صبح امروز گزارش آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی و محبوس شدن کودک یک ساله به همراه پدر و مادرش درون منزل به سامانه ۱۲۵ این سازمان  اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی عملیات به سرعت ۲ اکیپ اطفای حریق از آتش نشانان ایستگاه‌های شماره یک را به محل حادثه واقع در خیابان ابوذر نبش خیابان حضرت زینب(س) اعزام و بلافاصله اقدام به مهار آتش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهشتی فرد گفت: یک دستگاه خودروی پژو در پارکینگ این منزل مسکونی دچار آتش سوزی شده و شعله‌های آتش و دود غلیظ راه خروج از منزل را برای ساکنان مسدود کرده بوده بود که پدر خانواده با از خودگذشتگی، همسر و فرزند یکساله خود را به پشت بام منتقل کرد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه نیازمند کارشناسی دقیق است، افزود: به علت استنشاق دود غلیظ و تلاش برای راه یابی به پشت بام، این خانواده سه نفره به شدت مصدوم شدند که با حضور آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن آتش مهار و کودک یکساله از طبقه دوم این ساختمان پایین آورده شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی دزفول با بیان اینکه این کودک پس از اقدامات بالینی به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: ایثار و از خودگذشتگی آتش نشانان جای قدردانی دارد.

وی از شهروندان خواست درصورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی، با شماره گیری تلفن ۱۲۵ آدرس دقیق محل حادثه را به همکارانمان در ستاد فرماندهی عملیات اطلاع دهند تا در اسرع وقت به حادثه دیدگان خدمت رسانی شود.

برچسب‌ها آتش نشانی دزفول شهرداری دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی دزفول شهرداری دزفول آتش نشانی دزفول شهرداری دزفول خوزستان آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حمید محبوبی در تشریح این خبر افزود: ظهر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست مردمی جهت دسترسی به مصدوم در ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: امدادگران پس از صعود در ارتفاعات به مصدوم سقوط کرده دسترسی و عضو آسیب دیده او را فیکس و بعد از انتقال امن به پایین دست، مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: مصدوم حادثه مرد ۵۵ ساله‌ای بود که برای جمع آوری گیاهان دارویی به کوهستان رفته و از ارتفاعات شیخ ریواس سقوط کرده بود و این حادثه باعث شده بود او دچار اسیب از ناحیه مچ پا راست شود.

محبوبی یادآور شد: نیروهای مردمی با مشاهده مرد سقوط کرده بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفته بودند و نیروهای امدادی هلال احمر با حضور سریع در محل سخت‌گذر حادثه سبب نجات جان این مرد ۵۵ ساله شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت