Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشست کارشناسان و رابطان دفتر همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی بصورت مجازی برگزار شد.

در این نشست، محمدحسین موسی زاده، اولویت دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری را، پذیرش دانشجویان غیر ایرانی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس و سرپرست دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه ضمن ارائه اطلاعاتی در خصوص دانشجویان غیرایرانی به لزوم بررسی و رصد ظرفیت‌های بین المللی سازی مراکز، تاکید و از کارشناسان و رابطان بین الملل واحدهای استانی درخواست کرد ظرفیت‌های کشورهای همسایه و سایر کشورها را جهت همکاری‌های بین المللی، بررسی و احصا نمایند.

کد خبر 5464374 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجویان غیر ایرانی بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی خوابگاه دانشجویی دوره های فراگیر ارشد مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دستیاری دانشگاه خوارزمی ثبت نام داوطلبان آموزش حضوری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نقل و انتقال دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه پیام نور دانشگاه جامع علمی کاربردی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با عنوان «سواد بصری در مد و لباس» توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا به سخنرانی می‌پردازد.

مراسم مورد اشاره چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6089007 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز