Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه۱۳ از بهبود وضعیت ترافیکی منطقه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سال ۱۴۰۱ و اجرای پروژه‌های ترافیکی محله‌ای خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی احمدی بر پیگیری و اجرای دقیق طرح و برنامه‌های ترافیکی در راستای بهبود وضعیت ترافیکی تاکید کرد و افزود: با طراحی و اجرای دقیق پروژه‌های ترافیکی باید شاهد کاهش ترافیک شهری باشیم و لازم است نهایت ظرفیت‌های درون سازمانی در طراحی و اجرای پروژه‌های ترافیکی مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مطالعه واجرای طرح‌های ترافیکی باید در اولویت کاری قرار گیرد، چرا که رصد و بررسی موضوعات و شرایط ترافیکی منطقه برای برنامه ریزی دقیق و اجرای آن در حوزه حمل و نقل شهری، ضرورتی انکارناپذیر است.


شهردار منطقه ۱۳ در ادامه با تاکید بر فرهنگ‌سازی و تأمین زیرساخت‌ها، برای تشویق و ترغیب شهروندان در راستای استفاده از حمل و نقل عمومی وبه تبع آن کاهش آلودگی هوا وترافیک گفت: باید با انجام مطالعات و اجرای طرح‌ها و امور مربوطه را هر چه بیشتر ساماندهی و مشکلات موضعی ترافیک را حل کنیم و در این مسیر گره‌های ترافیکی و کاهش ظرفیت معابر را با تأمین دسترسی‌های کافی و رعایت الزامات در سلسله مراتب راه‌های شهری بهبود بخشیم.


وی افزود: با اختصاص بهینه و مدیریت در کاربری‌های حمل‌ونقل شاهد ساماندهی و کارایی بهتر در معابر شهری، تقاطع‌ها، خطوط و ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس هستیم و در این مسیر به وضعیت پارکینگ‌ها و تردد عابران پیاده توجه ویژه داریم.


محمد هادی علی احمدی همچنین با اشاره به طراحی و اصلاح هندسی معابر گفت: این اقدام بر کاهش تخلفات و تصادفات و همچنین روان‌سازی ترافیک تاثیر به‌سزایی داشته و هدف از عملیات اصلاح هندسی معابر بازگشایی گره‌های ترافیکی و دسترسی آسان به شبکه معابر شهری است.


شهردار منطقه ۱۳ با تاکید بر بهبود وضعیت ترافیکی منطقه در سال جدید توجه به گروه‌های حساس جامعه مانند دانش آموزان، سالمندان وتوان یابان را در اولویت دانست و افزود: در این راستا نصب و تجهیز علایم ترافیکی، خط کشی و همچنین مناسب سازی معابر و وسایل حمل و نقل عمومی در دستور کار است.
وی افزود: اجرای دقیق پروژه‌های مختلف کوچک مقیاس ترافیکی چنانچه موجب رفع گره‌های ترافیکی، تسهیل عبور ومرور و همچنین تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی و... شود؛ می‌تواند رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترافیک شهرداری شهر ترافیک پروژه های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم .  

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر مسیر غرب به شرق تا مقطع پل آزادگان بدون مشکل و روان ، شهید سلیمانی - صیاد ، بابایی مسیر شرق به غرب – نیروی زمینی ، زین الدین– روی پل امام علی (ع) ، علامه – شقایق در حال حرکت ، امام علی (ع) – جانبازان ، شهید سلیمانی – ستاری ، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون مشکل ترافیکی می باشد .  

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراههای شیخ فضل الله – روی پل یادگار سنگین ، آبشناسان – سردار جنگل سنگین ، همت – جنت آباد، چمران - نهج البلاغ ، یادگار امام (ره ) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد ، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله می باشد .   

سرهنگ شریفی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می باشد . 

سرهنگ شریفی تصریح کرد: طرح جناغی  ها در  معابر  بزرگراهی در  حال اجراست و این طرح به این منظور  انجام می شود که برخی  از  رانندگان نمی خواهند قوانین را رعایت نمایند و قصد دارند زودتر از  بقیه رانندگانی که در  انتظار ورود به رمپ ها و خروجی ها حضوری  منظم دارند وارد شوند و به قول  معروف  زرنگی  نمایند که تیم های  پلیس  راهور  تهران بزرگ ، با حضور  خود در  این مقاطع از  این اقدام رانندگان متخلف  جلوگیری  می نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران