Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی معتقد است تیمش مقابل رئال مادرید و در خانه این تیم کار بسیار سختی دارد.

توماس توخل می گوید هر اتفاقی در فوتبال می تواند بیافتد و زیبایی این ورزش همین است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه چلسی، از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، چلسی فردا شب در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید صف آرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های توخل را در ادامه می خوانید:

یادگیری از دیدار هفته گذشته

می توان از بازی گذشته درس گرفت و از شرایط و لحظه های بازی قبل استفاد کرد. این کار را انجام خواهیم داد.

تفاوت با دیدار سال گذشته

تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد. بازی در برنابئو به عنوان تیم مهمان یکی از سخت ترین کارها است. به خصوص اگر نیاز به نتیجه داشته باشید. با این وجود تلاش می کنیم و باید نمایش خوبی داشته باشیم. باید از تجربه هایمان یاد بگیریم.

بازی فیزیکی

می خواستیم فیزیکی تر و فشرده تر باشیم. رئال مادرید نسبت به ما یک برتری داشته و در تمام فصل با 5 تعویض بازی کرده است و ما در فیزیکی ترین لیگ دنیا بازی می کنیم. آنها در بازی رفت توانستند سرعت بازی را کم کنند و نتوانستیم با قدرت بدنی آنها برابری کنیم. سال گذشته در بازی برگشت بسیار فشرده بودیم اما مالکیت توپ را از دست دادیم. مالکیت توپ آماری نیست که بگوید بازی فشرده ای انجام ندادید. باید راهی پیدا کنیم که فیزیکی تر بازی کنیم.

رویای صعود

تکلیف و چالش ما بسیار سخت است و با توجه به رقیب و جایی که بازی می کنیم کارمان سخت تر هم می شود. اجازه رویاپردازی داریم. رویاپردازی گاهی اوقات اهمیت دارد اما تمرکز ما را از بین نمی برد. به سختی تلاش خواهیم کرد و زیبایی این ورزش همین است که همیشه هر اتفاقی ممکن است.

 

بیشتر بخوانید:

غیبت روملو لوکاکو در دیدار مقابل رئال مادرید

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر بر طبل شادانه بکوب! / واکنش تلویزیون استان مرکزی به پیروزی آلومینیم مقابل پرسپولیس / فیلم پنالتی از دست رفته مهدی طارمی مقابل گیمارش (ویتوریا گیمارش 0-1 پورتو) صعود عثمان دمبله به صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا پیشنهاد وسوسه کننده لایپزیش به اریک تن هاخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق شخصی چلسی با مسینیو

همه‌چیز برای انتقال پدیده فوتبال برزیل به مقصد استمفوردبریج آماده است.

طرفداری | پالمیراس با فرمول فروش اندریک به رئال مادرید، مسینیو را به چلسی منتقل می‌کند.

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ استوائو ویلیان، وینگر پالمیراس که با نام مسینیو شناخته می‌شود، با چلسی به توافق شخصی دست یافت. آبی‌ها به‌زودی پیشنهاد رسمی خودشان را به دست باشگاه برزیلی می‌رسانند. این پیشنهاد 32 میلیون یورو + بندهای پاداش خواهد بود. مطابق گزارش‌ها، بند پاداش چشم‌گیر و مانند انتقال اندریک به رئال مادرید (پاداش 25 میلیون یورویی) است. این انتقال قطعی نیست اما چلسی از ماه ژانویه، در راه انتقال مسینیو پیشتاز محسوب می‌شود. 

چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • توافق شخصی چلسی با مسینیو
  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • باواریایی‌ها در قتلگاه مادرید
  • توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم
  • ال‌کلاسیکوی اروپا؛ پرتکرارترین مسابقه‌ قاره سبز
  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • فهرست بایرن هواداران را خوشحال کرد
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ