Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:30:58 GMT

نظارت‌ها در زنجان باید تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۶۲۷۸

نظارت‌ها در زنجان باید تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز خالقی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان، در حل فرمانداری زنجان، گفت: در تعطیلات عید نوروز، تیم‌های نظارتی که اعضای آنها متشکل از کارکنان دستگاه‌های نظارتی بود، ذیل کمیته بازرسی و نظارت، بازدیدهایی از اماکن مختلف داشتند.

وی اظهار داشت: برخی از دستگاه‌های متولی و نظارتی در تعطیلات نوروزی در خواب بودند و دستگاه‌های قاصر در امر نظارت را به دستگاه‌های نظارتی معرفی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زنجان گفت: در تعطیلات عید نوروز به وضعیت نامناسب سرویس‌های بهداشتی سطح شهر و در جایگاه‌های سوخت مایه شرمساری بود.

خالقی تاکید کرد: وضعیت سرویس‌ها به گونه‌ای بود که برای شهروندان و گردشگران قابل استفاده نبود.

وی بر لزوم ضرورت استمرار نظارت‌ها تاکید کرد و گفت: یکی از معضلات در زنجان، اجاره جواز کسب نانوانی ها است، چرا باید به صاحب جواز چنین اجازه‌ای داده شود، چرا دستگاه متولی برای جلوگیری از این وضعیت اقدامی نکرده است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه ۸۵ مورد بازرسی از اصناف، ادارات و اماکن مختلف در این ایام صورت گرفته است، ابراز داشت: از پنج مورد بازرسی از رستوران‌ها به ویژه رستوران‌های بین راهی که چهار مورد از آنها فاقد مجوز بودند، رستورانی در شهر زنجان است که با وجود پنج سال سابقه فعالیت، هنوز مجوز ندارد.

خالقی افزود: از ۱۷ مورد بازرسی از نانوایی‌ها، ۹۰ درصد از واحدها تخلف داشتند که آبرومندانه ترین تخلف آنها کم فروشی بود و کارتکس‌های بازرسی در برخی نانوانی هایی زنجان وجود داشت که ماه‌ها بود امضا نشده بودند و موارد بازدید در آنها ثبت نبود.

وی تصریح کرد: غاصبان میزهای مدیریت هم که وظیفه نظارت دارند و در این خصوص کوتاهی می‌کنند، در تخلف‌های صنفی سهیم هستند.

کد خبر 5464503

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز خالقی فرمانداری زنجان شعار سال ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا ماه رمضان 1401 آمار کرونا خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود