Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵۶ عضو حزب تحریک انصاف در پارلمان پاکستان رسما کناره گیری خود را اعلام کردند.

خبرگزاری میزان – رسانه های پاکستان از استعفای جمعی نمایندگان حزب «تحریک انصاف»، به عنوان حزب متبوع «عمران خان» از پارلمان این کشور خبر می دهند.

به گزارش الجزیره، «شاه محمود قریشی»، وزیر خارجه دولت منحل شده پاکستان اعلام کرد که ۱۵۶ نماینده حزب «تحریک انصاف» به صورت دسته جمعی استعفای خود را اعلام کرده و در نشست تعیین نخست وزیر جدید شرکت نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام به منظور مخالفت با اقدام برای تشکیل دولت جدید در پاکستان از سوی حزب مخالف صورت می‌گیرد.

«شاه محمود قریشی»، نامزد حزب تحریک انصاف نیز نشست تعیین نخست وزیر جدید را تحریم کرده و «شهباز شریف»، رئیس مخالفان پارلمان و برادر کوچکتر «نواز شریف»، نخست وزیر سابق پاکستان در سه دوره، اکنون تنها نامزد تصدی سمت نخست وزیری پاکستان است.

بیشتر بخوانید: جانشین «عمران خان» به زودی مشخص می‎شود دو نامزد جانشینی عمران خان در پارلمان پاکستان تأیید شدند جلسه رای عدم اعتماد به «عمران خان»، نخست وزیر پاکستان اواخر وقت روز شنبه در پارلمان برگزار شد و ۱۷۴ نماینده پارلمان رای موافق به برکناری وی از سمت نخست وزیری دادند.   «عمران خان»، پس از برکناری از سمت نخست وزیری پاکستان اعلام کرد که کابینه اش قربانی توطئه خارجی شده است.   قرار است نخست وزیر جدید پاکستان امروز دوشنبه، ۲۲ فروردین، تعیین شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: پاکستان عمران خان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاکستان پاکستان عمران خان تحریک انصاف عمران خان نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه