Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@08:28:16 GMT

خاطره‌انگیزترین ماه رمضانِ یوسف تیموری؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۷۱۶۷

خاطره‌انگیزترین ماه رمضانِ یوسف تیموری؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یوسف تیموری، بازیگر سینما و تلویزیون که مهمانِ برنامه «همپای صبا» در رادیو بود، از ماه رمضان‌های دوره کودکی و نوجوانی خود گفت.

او در این‌باره گفت: «من از ماه مبارک رمضان خاطرات مختلفی دارم ولی این ماه، در زمان جنگ تحمیلی که من نوجوان بودم پر از خاطرات شیرین بود.»

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» توضیح داد: «در آن دوران مجبور بودیم با همه دوستان و فامیل در پناهگاه‌ها زندگی کنیم و سحرهایی که همه با هم بیدار می‌شدیم و همچنین افطارها در جمع فامیل و دوستان، برایم شیرین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تیموری افزود: «با آن که آن سال‌ها تلخ بود و روزه گرفتن در آن شرایط موشک‌باران سخت بود، ولی امروز برایم خاطره‌انگیز ترین ماه رمضان‌های زندگی‌ام هستند.»

برنامه «همپای صبا»، هر روز از شنبه تا پنجشنبه، ساعت ۲۰، از رادیو صبا پخش می‌شود.

۵۷۵۷

کد خبر 307706

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران رادیو سریال ایرانی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا