Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریف‌زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته با انجام ۴۲۰ آزمایش تشخیص کرونا در استان ۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد مبتلایان جدید در استان مربوط به شهرستان بیرجند با ۵۳ نفر بیمار بوده است، تصریح کرد: همچنین از مجموع بیماران شناسایی شده ۱۴ مورد مربوط به نهبندان، ۱۵ مورد مربوط به قاین، هفت مورد مربوط به طبس، پنج مورد مربوط به فردوس، چهار مورد مربوط به سربیشه، سه مورد سرایان، شش مورد زیرکوه، دو مورد درمیان، دو مورد خوسف و دو مورد بشرویه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۷ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری بوده که از این تعداد ۲۷ نفر کرونا مثبت هستند، یادآور شد: از این تعداد ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متأسفانه حال عمومی دو نفر نامساعد است.

شریف‌زاده از فوت سه بیمار کرونایی در استان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و افزود: با این وجود تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به یک‌هزار و ۴۴۲ نفر افزایش یافت.

وی در مورد تزریق واکسن کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع بیش‌از یک‌میلیون و ۳۲۷ هزار و ۲۰۰ دز واکسن به افراد واجد شرایط در استان تزریق شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه استقبال مردم از تزریق واکسن دز سوم نسبت به دو دز دیگر در استان کمتر بوده است، خاطرنشان کرد: تنها ۲۱۷ هزار و ۳۷ دز واکسن دز سوم در طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تزریق شده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی مرگ شناسایی شریف زاده خراسان جنوبی مورد مربوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی

بارندگی‌های اخیر طغیان رودخانه فصلی چاهک موسویه در قائنات خراسان جنوبی را به دنبال داشته است.

کد خبر 750406

دیگر خبرها

  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد