Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:02:22 GMT

کشف ۹۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد هویت در شهرستان شهریار

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۷۳۳۰

کشف ۹۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد هویت در شهرستان شهریار

به گزارش روز دوشنبه اداره کل دامپزشکی استان تهران،محمد وحید تاویلی با اشاره به طرح تشدید نظارتهای بهداشتی اظهار داشت:یک دستگاه خودرو حامل گوشت قرمز (گوساله و گوسفند) فاقد هرگونه پروانه بهداشتی، گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای از مبدا کشتارگاه به مقاصد واحدهای عرضه و حامل بیش از ۹۰۰ کیلوگرم لاشه بدون هویت مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  ۲۱ لاشه گوسفندی به وزن ۳۰۹ کیلوگرم و ۲ لاشه گوساله به وزن ۵۲۴ کیلوگرم  کشف و نسبت به ضبط محموله فوق و انتقال آن به یکی از واحدهای بسته بندی سطح شهرستان جهت قطعه بندی، بسته بندی، انجماد، نمونه برداری و تعیین سلامت محموله اقدام مقتضی صورت پذیرفت.  

وی رعایت قوانین و دستورالعمل های بهداشتی سازمان متبوع را توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع فراورده های خام دامی مهم دانست و خاطر نشان کرد: این اداره با جدیت وظایف نظارتی خود را جهت پیشبرد اهداف طرح مذکور به اجرا خواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا، از ابتدای اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی تاکنون در سطح استان، ۶ هزارو ۳۸۰  مورد بازدید از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی انجام شده و  هزارو ۳۸۴ مورد، عرضه غیربهداشتی فرآورده های خام دامی شناسایی و کشف شده است.

طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها گوشت قرمز سازمان دامپزشکی کشور شهرستان شهریار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز سازمان دامپزشکی کشور شهرستان شهریار گوشت قرمز سازمان دامپزشکی کشور شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746280

دیگر خبرها

  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول