Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:59:34 GMT

فرماندار میاندوآب:رویکرد دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۷۵۹۲

فرماندار میاندوآب:رویکرد دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی است

به گزارش ایرنا، علی پیام روز دوشنبه با هدف رسیدگی به مشکلات روستاییان و روستاهای میاندوآب در جمع مردم روستای زنگ‌آباد از توابع بخش مرکزی اظهار کرد: اولویت بندی مشکلات، جمع بندی برخورداری‌ها، نیازمندی‌ها، شناسایی خانواده‌های نیازمند روستا از اهداف سفرهای روستایی است.

وی افزود: در نهایت با جمع‌بندی و بررسی موارد و دعوت از مدیران اداره‌هایی که مرتبط با مشکلات روستاها هستند،   سعی می‌شود بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب سفرهای روستایی را گامی مهم در جهت رسیدگی به مشکلات مناطق محروم شهرستان عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات در مناطق محروم با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی و مردم براحتی قابل حل است.

پیام اضافه کرد: برخی از مشکلاتی که در جمع اهالی روستا مطرح می شود با توجه به حضور مسوولان شهرستانی، اختیارات و امکانات موجود در همان روز نیز بررسی و اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: برطرف کردن پاره ای از مشکلات زمان بر بوده و نیازمند اعتبارات و اجرای کارهای عمرانی خواهد بود که برای اتخاذ تصمیم‌ و تمهیدهای لازم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح خواهند شد و سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی تاکید کرد: سفرهای روستایی به صورت مستمر و با هدف احصاء و رفع مشکلات روستاییان به ویژه روستاهای محروم و فاقد دهیاری و شورای اسلامی با حضور و پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی تا رسیدن به رضایت مردم ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در نخستین سفر روستایی خود از سه روستای محروم و فاقد دهیاری بخش مرکزی شامل زنگ آباد، کوخان و نبی کندی بازدید کرد.

میاندوآب دارای ۲ بخش مرکزی و بکتاش است که به ترتیب ۸۴ و ۲۵ روستا دارند.

برچسب‌ها روستائیان توسعه روستایی دولت میاندوآب ستاد هماهنگی سفر دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان توسعه روستایی دولت روستائیان توسعه روستایی دولت میاندوآب ستاد هماهنگی سفر دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

دیگر خبرها

  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد