Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:36:26 GMT

پنج هزار اصله نهال در اردبیل غرس شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۷۶۲۵

پنج هزار اصله نهال در اردبیل غرس شد

به گزارش ایرنا، محمود صفری روز دوشنبه در بازدید از مرکز پرورش گل و گیاه شهرداری اردبیل به تحقق تعهد کاشت ۲ میلیون بوته گل و ۵۰ هزار اصله نهال در شهر اردبیل در مراسم روز درختکاری سال جاری اشاره کرد و افزود: با تداوم فعالیت همکاران شهرداری در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اردبیل این وعده نیز محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرانه فعلی فضای سبز اردبیل را حدود هفت مترمربع و استاندارد سرانه فضای سبز در کشور را ۱۲ متر مربع ذکر کرد.

صفری با بیان اینکه کاشت نهال می‌تواند در افزایش سرانه فضای سبز شهری موثر واقع شود، ادامه داد: تلاش بر این است علاوه بر زیباسازی شهر با کاشت نهال، سرانه فضای سبز هم افزایش یابد.

وی اظهار کرد: امسال مرکز پرورش گل و گیاه شهرداری جهت بهره‌مندی عموم شهروندان به نمایشگاه دایمی گل تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: استفاده عمومی از ظرفیت ایجاد شده در مجموعه تولید گل و گیاه شهرداری اردبیل علاوه بر بهره‌مندی شهروندان از آخرین تولیدات کارشناسان فضای سبز و زیباسازی شهری می‌تواند در زمینه تحقق درآمد پایدار شهرداری اردبیل موثر واقع شود.

شهر اردبیل ۵۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها اردبیل گل و گیاه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردبیل گل و گیاه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اردبیل گل و گیاه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری اردبیل گل و گیاه فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: امنیت روانی با انسجام و سلامت اجتماعی و توسعه ارتباط مستقیم دارد و ضروری است تا مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی در استان اردبیل احصا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلال آفاقی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیته امنیت روانی استان اردبیل اظهار کرد: نقدپذیری مسئولان لازمه احساس امنیت روانی شهروندان است و شایسته است تا با احصای مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی شهروندان اردبیلی و راهکارهای بازتولید احساس امنیت ذهنی در استان کارها را به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت با ماهیت روانی خود، از مقوله‌های حقوق عمومی است و توجه به صیانت از آن و شناسایی راهکارهای بازتولید در تمام ابعاد، از ضروریات است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به برخی سوءاستفاده‌ها از بستر فضای مجازی در راستای ایجاد ناامنی روانی در جامعه با انتشار محتواهای کذب و مجرمانه، رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط دستگاه‌های ذیربط و واکنش سریع به هرگونه اعمال و رفتار مجرمانه فضای سایبری را خواستار شد.

آفاقی با تشریح مولفه‌های دیگری از موارد مخل امنیت روانی شهروندان مانند کارشکنی‌ها در امور مراجعین و سوءجریانات در ادارات، عدم دسترسی آسان مردم به مسئولان و وجود بسترهای فسادزا و سوءاستفاده از حقوق بیت‌المال، مسئولان بخش‌های مختلف را به نقدپذیری و تحمل شنیدن نظرات مخالف و ارتباط دوسویه تفاهم‌آمیز درجهت اصلاح امور فراخوانده، آن را لازمه احساس آرامش و امنیت روانی شهروندان دانست.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها در توسعه رضایتمندی مردم و حفظ امنیت روانی جامعه، بر ارتقای کارکرد روابط عمومی‌ها و جایگاه آن در مدیریت رسانه و اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی به موقع در جهت جلوگیری از ظهور و بروز شایعات تاکید کرد.

ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی

در ادامه این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز با تشریح ماهیت تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و قابلیت‌های فضای مجازی با تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت‌ها واکنش سریع به هرگونه جرائم سایبری را ضروری خواند.

رضا قاسمیان با اشاره به حقوق متقابل مردم و مسئولان، امنیت روانی مدیران را در راستای تمرکز در تصمیم‌گیری و خدمت‌رسانی شایسته حائز اهمیت دانست و از اصحاب رسانه خواست؛ رسالت خطیر خود در عرصه حفظ امنیت روانی جامعه  را به نحو مؤثر و بیش از پیش ایفا کنند.

وی ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی را یادآور شد و از اقدامات حوزه اجتماعی استانداری در این خصوص خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر