Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:43:25 GMT

رئیس جمهور ارتحال آیت‌الله فیض سرابی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۸۰۵۲

رئیس جمهور ارتحال آیت‌الله فیض سرابی را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد فیض سرابی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری را به حوزه‌های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت گفت و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان علّو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود آورده است: این عالم مبارز و انقلابی ضمن تبلیغ و ترویج معارف دینی و تقدیم فرزند گرانقدر خود در مسیر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، با حضور مؤثر در سنگرهایی همچون دیوان عالی کشور، مجلس خبرگان رهبری و هیئت نظارت بر اجرای فرمان امام (ره) خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حضرت آیت‌الله محمد فیضی سرابی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری باعث اندوه و تأثر خاطر شد.

این عالم مبارز و انقلابی که در محضر پرفیض علمای بزرگ حوزه‌های علمیه قم و نجف همچون آیت‌الله سیدابوالحسن انگجی، آیت‌الله بروجردی و امام خمینی(ره) پرورش یافت، ضمن تبلیغ و ترویج معارف دینی و تقدیم فرزند گرانقدر خود در مسیر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، با حضور مؤثر در سنگرهایی همچون دیوان عالی کشور، مجلس خبرگان رهبری و هیئت نظارت بر اجرای فرمان امام(ره) خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به حوزه‌های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و در این ایام با فضیلت از درگاه خداوند سبحان برای ایشان علّو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور آیت الله فیض تسلیت مجلس خبرگان رهبری آذربایجان شرقی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است

ایسنا/زنجان نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اعتقاد به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش، راه گمراهی را در پیش گرفتند، گفت: این افراد مبانی دین را که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است، انکار می‌کنند که باید متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جعفری امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در همایش حکمت مطهر که به‌مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سایه دانش عمیق، انسان سعادت آخرت را نصیب خود می‌کند و افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبودند و به حداقل آگاهی بسنده کنند، خیر زیادی ندارند.

وی بیان کرد: با بررسی احادیث می‌توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد، پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید مطهری الگوی جامعه بود و افکار و عقایدش روشنگر راه تمام رهجویان است، افزود: خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چون در این راه، بینش عمیقی پیدا و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی