Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:05:30 GMT

حکم پرونده رادشوویچ صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۸۴۱۳

حکم پرونده رادشوویچ صادر شد

باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات  از سوی فیفا به پرداخت ۸۶۶ هزار یورو معادل ۹۵۰ هزار دلار محکوم شد و باید تا ۴۵ روز آینده این مبلغ را به این دروازه بان پرداخت کند و در صورت پرداخت نکردن این مبلغ با جرایم بیشتری از سوی فیفا مواجه می‌شود.

رادوشوویچ دروازه بان کروات در ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ حدود  ۵۰ هزار یورو از طلبش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد، اما بدون اطلاع به باشگاه و کادر فنی شبانه ایران را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادوشوویچ بعد از مدتی قراردادش را یک طرفه با پرسپولیسی‌ها فسخ کرد و  از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت ۹۰۰ هزار یورو غرامت شد.

بیشتر بخوانید

شکایت رادوشوویچ؛ دردسر جدید باشگاه پرسپولیس

در نهایت باشگاه پرسپولیس در پرونده رادوشوویچ محکوم شد و طبق  اعلام  فیفا هر سال تاخیر در پرداخت پول شامل ۵ درصد جریمه دیرکرد خواهد شد.  علاوه بر این، هزینه دادرسی هم برعهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود.  

البته باشگاه پرسپولیس قصد دارد بعد از دریافت گراندز رای نسبت به این رای اعتراض کند. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد برمی‌گردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خود را باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس از آن بازی سرخ‌ها در لیگ برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت متوالی برابر استقلال، پیکان، گل‌گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را در اختیار داشته باشند و از این حیث از استقلال تهران پیشی بگیرند.

نکته جالب توجه اینکه ۳ تا از ۶ کلین شیت متوالی پرسپولیس با حضور امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها رقم خورده و در دو بازی برابر پیکان و استقلال زوج مستحکم گولسیانی-کنعانی به دلیل محرومیت و مصدومیت این مدافعان شکل نگرفت.

شاگردان اوسمار که طولانی‌ترین روند کلین شیت در لیگ از ابتدای فصل را به ثبت رسانده‌اند امیدوارند با ادامه این روند در مسیر قهرمانی قرار بگیرند و البته برای این هدف باید منتظر لغزش استقلال باشند.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)