Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای کریمی گفت: پارسال، ۲۲ هزار و ۳۶۸ کارت هوشمند ملی برای واجدین شرایط در چهارمحال و بختیاری صادر شد.

همچنین۳۱ هزار و ۳۴۵ نفر جمعیت بالای ۱۵ سال در استان برای دریافت کارت خود نام‌نویسی کردند.

جمعیت بالای ۱۵ سال تا پایان سال ۱۴۰۰ در استان، برابر ۷۶۷ هزار و ۹۹ نفر بود که ۱۰۰ درصد این جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ثبت ۸۳ واقعه ولادت در روز نخست امسال

از ابتدای طرح صدور کارت ملی هوشمند در استان، ۷۵۶ هزار و ۸۳ نفر درخواست خود را برای دریافت کارت به ثبت‌احوال ارائه کرده‌اند.

تاکنون ۱۱ هزار و ۱۶ نفر از واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در چهارمحال و بختیاری برای دریافت کارت خود نام‌نویسی نکرده‌اند.

افراد واجد شرایطی که تاکنون برای پیش‌ثبت‌نام خود اقدام نکرده‌اند، باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا از طریق سامانه ثبت‌احوال به نشانی الکترونیکی /https://www.sabteahval.ir پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند و سپس در تاریخ مشخص شده برای احراز هویت، گرفتن اثر انگشت و تهیه عکس به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

استفاده از کارت ملی هوشمند در آینده‌ای نزدیک عملیاتی خواهد شد و به افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت خود نشده‌اند هیچ‌گونه خدماتی در دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل، شرکت‌های خدمات‌رسان، نهاد‌های عمومی دولتی و سایر سازمان‌ها ارائه نخواهد شد.

کارت هوشمند ملی یا کارت ملی نوعی کارت دیجیتالی است که از سوی سازمان ثبت‌احوال ایران به‌عنوان مرجع امور هویتی کشور صادر می‌شود و سن قانونی برای درخواست و صدور این کارت ۱۵ سال تمام است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال کارت ملی هوشمند عدم ارائه خدمات افراد واجد شرایط کارت ملی هوشمند دریافت کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند

 آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری سال۱۴۰۳ تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: چندین سال است که شعار سال در حوزه اقتصاد انتخاب می‌شود و رهبر معظم انقلاب هر بار از یک زاویه به این موضوع می‌پردازند و عنوان کردند که توجه به شعار سال تنها محدود به یک سال نیست و در طول سال باید مد نظر قرار بگیرد.

️وی افزود: دولت ارائه تسهیلات را در برخی حوزه‌ها مصوب می‌کند، اما زمانی که کار به بانک می‌رسد این تسهیلات پرداخت نمی‌شود که در این صورت مردم بانک را مقصر می‌دانند و لازم است تا مسوولان بانکی برای اعاده حیثیت خود کاری کنند و اقناع عمومی داشته باشند.

️امام جمعه زاهدان ادامه داد: باید مشخص شود که جهت گیری کلی بانک‌ها درآمدزایی است یا حل مشکل مردم؟ هر چند که بانک باید پول و سرمایه داشته باشد تا بتواند مشکلی از مردم را حل کند، اما اگر تنها به فکر منافع خود باشد یک آسیب است و باید جهت گیری خود را مشخص کند.
وی بیان کرد: دولت‌های مختلف در حوزه فعالیت‌های اقتصادی آمار‌های زیبایی ارائه، اما کمتر آن را در زندگی مردم مشاهده می‌کنیم.
آیت‌الله محامی با اشاره به معضلات پیش روی متقاضیان دریافت تسهیلات گفت: جمع زیادی از مردم از سختی و طولانی بودن فرآیند دریافت وام اشتغال و وام ازدواج گلایه دارند و لازم است تا بانک‌ها در این جهت تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

️وی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر در حوزه وام‌های اشتغالزایی این است که بانک‌ها باید نظارت لازم را صورت دهند و این گونه نباشد که تسهیلات ارائه شده جهت ایجاد اشتغال در حوزه‌های دیگر مصرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید