Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اقلید حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکت سنگین که در خیابان در حال تردد بود مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از بررسی مدارک مشخص شد که موتورسیکلت مذکور قاچاق و از نوع ۶۰۰cc می‌باشد که از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی اقلید گفت: در این خصوص راکب دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: ارزش موتورسیکلت قاچاق برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

ناکامی قاچاقچیان احشام در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از کشف ۵۵ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: دیروز ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بوانات هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این خودرو حامل ۵۵ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل است.

فرمانده انتظامی بوانات گفت: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف سواری پژو ۴۰۵ و کشف ۶ دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی قاچاق به ارزش یک میلیار و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوار در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۶ دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد و ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۱۹ فقره سرقت در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۹ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: ماموران انتظامی داراب به منظور کاهش سرقت‌ها، با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت و فعال کردن اکیپ‌های گشت محسوس و نامحسوس و همچنین گشت زنی‌های هدفمند موفق به دستگیری ۴ سارق طی هفته گذشته شدند.

سرهنگ نوشاد گفت: در تحقیقات انجام شده این سارقان به ۱۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و باغات اقرار کردند که صحنه‌های سرقت بازسازی و همه شکات شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی داراب به معرفی سارقان به مراجع قضائی اشاره و گفت: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی و مشارکت تمام شهروندان است و از مردم درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۴ فقره سرقت در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: سارقان اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان ممسنی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: متهمان در بازجویی اولیه به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستبند پلیس جهرم بر دستان سارقان کیف قاپ

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری ۲ سارق کیف‌قاپ و کشف ۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: به دنبال وقوع چند فقره کیف قاپی توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران با بررسی اظهارات مالباختگان و شیوه و شگرد سرقت‌ها و با انجام تحقیقات میدانی گسترده موفق به شناسایی سارقان حرفه‌ای و سابقه دار شده و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ رزمجویی به کشف تعدادی کیف زنانه و مدارک سرقتی متعلق به شکات از مخفیگاه سارقان اشاره و گفت: متهمان پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۶ فقره کیف‌قاپی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در پاسارگاد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از پلمب ۶ واحد صنفی متخلف و فاقد پروانه کسب خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از انجام تخلفات صنفی، فرمانده انتظامی پاسارگاد به همراه نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اتحادیه صنف اغذیه فروشی مقابله با واحد‌های صنفی متخلف و فاقد پروانه کسب را دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: در این راستا در بازدید از ۳۰ واحد صنفی، ۶ واحد فاقد پروانه کسب و متخلف پلمب و برای ۲۱ واحد نیز اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد گفت: پلیس با اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و اقدامات کنترلی و نظارتی، همواره درصدد خدمت رسانی به مردم بوده و آماده دریافت گزارشات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ است.

دپو سوخت قاچاق در لارستان لو رفت

فرمانده انتظامی لارستان از کشف دپو یک انبار سوخت و کشف ۷ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: با توجه به دریافت خبری مینی بر وجود یک انبار سوخت قاچاق در اطراف شهرستان لارستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۷ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان به دستگیری یک نفر اشاره و گفت: کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی ماموران انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان خبر مراجع قضائی ریال برآورد میلیون ریال اماکن خصوصی صنفی متخلف دستور کار فقره سرقت واحد صنفی یک دستگاه او گفت ۶ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به صاحبان دامداری‌ها توصیه کرد که نگهبانان را بمنظور افزایش ایمنی و پیشگیری از وقوع سرقت احشام خود به وسایل ارتباطی از جمله تلفن همراه مجهز کنند.

 سرهنگ هادی کیان مهر با اشاره به دریافت گزارش‌های متعدد از سرقت احشام دامداری‌ها در بخش میمه افزود: نگهبانان این اماکن باید با همراه داشتن وسایل مورد نیاز و برقراری ارتباط با کلانتری‌ها، موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.


او گفت: در پی سرقت ۱۱ رأس گوسفند از یک دامداری در حومه بخش میمه شهرستان شاهین شهر، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شاهین شهر ومیمه افزود: در بررسی مأموران پلیس مشخص شد سارقان بصورت شبانه با نفوذ به دامداری از غیبت نگهبان در محل استفاده و بوسیله یک دستگاه وانت اقدام به سرقت احشام موجود در این دامداری کردند.


او تصریح کرد: در این رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ «لایبید»، عوامل سرقت را که ساکن شهرستان همجوار بودند شناسایی و پس از همانگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان احشام سرقت شده را کشف کردند.


این مقام انتظامی با اشاره به تحویل احشام کشف شده به مالباخته و معرفی متهمان به مرجع قضائی تاکید کرد: سرکشی مرتب به دامداری‌ها و هوشیار بودن نگهبانان می‌تواند مانع ایجاد شرایط سرقت برای سارقان احشام شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق