Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، جواد لقمان زاده در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان که به معرفی معاون فرماندار و بخشدار مرکزی کنگان اختصاص داشت اظهارداشت: خدمت‌رسانی به مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

 وی ضمن گرامیداشت یاد دو طلبه جهادگر هموطن که در حادثه مشهد به شهادت رسیدند، ابراز داشت: دفتر سیاسی استانداری ضمن تاکید بر وحدت شیعه و سنی، حادثه تروریستی حرم امام هشتم که تحت تاثیر القائات شیطانی جریان تکفیری اتفاق افتاد را محکوم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 در این آیین جاسم رستگار از اهل تسنن شهرستان کنگان به جای عباس بشی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری منصوب شد.

همچنین در این جلسه از خدمات محمد صفا نیز تقدیر و به جای ایشان مهدی قاسمی به عنوان بخشدار مرکزی کنگان منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اهل سنت بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود