Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت که در دقایق پایانی وقت قانونی بازی با استقلال مدافع آبی پوشان روی او مرتکب خطای پنالتی شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرمهدی جانملکی پس از برتری تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: باید خدا را شکر کنیم که پس از مدت‌ها هواداران‌مان را دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دل‌مان برای‌شان تنگ شده بود و انرژی مثبت‌شان کنار ما بود. امیدوارم مرحله بعد را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به فینال برویم.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به داوری تصریح کرد: خودم در شرایط بازی بودم و نمی‌توانم نظر خاصی بدهم. فکر کنم آرمان رمضانی روی گلی که زد خطا کرد چون زانویم خون آمد. البته نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاد.

به گزارش تسنیم، کریم اسلامی نیز پس از این دیدار در جمع خبرنگاران درباره اینکه چند بار در جریان بازی روی زمین افتاد که با اعتراض تماشاگران استقلال روبه‌رو شد، گفت: یک هفته با تیم تمرین نداشتم و در دیدار با فولاد خوزستان بازی نکردم. فشار روی من زیاد بود و از قصد خودم را روی زمین نمی‌انداختم. هواداران استقلال هم به من لطف داشتند.

وی در خصوص  صحنه برخورد روزبه چشمی و عارف غلامی با او در محوطه جریمه استقلال گفت: صد در صد این صحنه خطا بود. روزبه چشمی روی من خطا نکرد ولی عارف غلامی مرتکب خطا شد. شانس ما بود که پنالتی نگرفتند. اگر ‌برای استقلال بود، صد در صد پنالتی می‌گرفتند.

جام حذفی فوتبال| استقلال با شکست مقابل نساجی جام اول را از دست داد/ سرنوشت پرسپولیس برای آبی‌ها تکرار شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تیم فوتبال نساجی مازندران استقلال تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رضا جعفری تک گل تیم ملوان را در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند؛ عثمان الدونگ در دقیقه ۶۰ گل تساوی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان کد خبر 749866

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال