Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا دیدند استقلال در حال جان گرفتن است دوباره شروع کردند، ابتدا تیم را ۱۰ نفره کردند و حالا گل سالم ما را مردود اعلام کردند.

خبرگزاری میزان - فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران در مرحله یک‌چهارم نهایی حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید: 

*به نساجی بابت برد تبریک می‌گویم و به بازیکنان تیمم خسته نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم پیروز شویم.

*تمام مسئولیت شکست با من است و بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند. بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند و ۱۲۰ دقیقه حاکم بازی و زمین بودیم و ۵-۶ موقعیت گلزنی هم داشتیم.

*در ضربات پنالتی همیشه شرایط ۵۰-۵۰ است که نساجی توانست به پیروزی برسد. از کمیته داوران درخواست می‌کنم لیستی را به ما بدهند، چون از هفته گذشته تمرینات ویژه‌ای را برای بازی ۱۰ نفره، ۹ نفره و حتی ۸ نفره انجام دادیم.

*دیگر پیش‌بینی نمی‌کردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. حالا همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار می‌کنند می‌گویند که تصمیم داور درست بود و بقیه می‌گویند داور اشتباه کرد.

*داوری که در دهه ۸۰ و زمانی که من خودم بازی می‌کردم شیتیل (هدیه) گرفته بود و یک بازی را درآورده بود و به همین دلیل محروم هم شده بود، حالا ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون نظر کارشناسی می‌دهد. نمی‌دانم وی با چه رویی چنین کاری می‌کند.

*دروازه‌بان ما در طول بازی ۲ بار هم به زمین نخورده است. باید از فرصت‌های خود استفاده می کردیم که نکردیم و مسئولیت باخت با من است.

*اگر گل آرمان خطا باشد من دیگر مربیگری نمی‌کنم. داور چگونه این صحنه را خطا گرفته است؟ ۲ دقیقه بعد از آن هم پنالتی؛ بهانه نمی‌آورم، اما حرف‌هایی که هفته گذشته در نشست خبری زدم و شما خبرنگاران علیه من موضع گرفتید را یک بار دیگر گوش کنید.

*تا دیدند استقلال در حال جان گرفتن است دوباره شروع کردند. ابتدا تیم را ۱۰ نفره کردند و حالا گل سالم ما را مردود اعلام کردند. با این حال به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم، چون عالی بودند و شانس نداشتیم و اگر شانس داشتیم در ۹۰ دقیقه برنده می‌شدیم.

*اتلاف وقت توسط تیم‌های ضعیف‌تر؟ این موضوع ایراد داور است. در کمیته داوران چه چیزی به داوران می‌گویند؟ وقتی بازیکنی خودش را یک بار به زمین انداخت و داور بازی را قطع نکند آن بازیکن دیگر خودش را روی زمین نمی‌اندازد. متاسفانه هر بازیکنی خودش را روی زمین می‌اندازد داور ۵ دقیقه بالای سر وی می‌ایستد. 

*باید در جریان بازی برنده می‌شدیم. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند، اما تا دیدند استقلال ۲۴ هفته نباخته و صدر جدول است شروع کردند. چیزهایی می‌شنوم که باورم نمی‌شود. این فوتبال مگر چقدر ارزش دارد؟ مربی لیگ برتری در به در دنبال این است که کمک داور استقلال را بچیند! حرف هم بزنم می‌گویند مجیدی بهانه می‌آورد. بهانه نمی‌آورم، مقصر باخت من هستم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله در لیگ جبران خواهیم کرد.

*فرصت‌سوزی بازیکنان جوان استقلال و عدم گلزنی تیمش در حضور تماشاگران؟ عدم گلزنی ما ربطی به حضور تماشاگران ندارد. جوانان استقلال امروز عالی بودند. صالح حردانی و سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده و ... عالی بازی کردند. بدشانس بودیم و وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنیم، مثل امروز تنبیه می‌شویم.

بیشتر بخوانید: تداوم شکست‌ناپذیری استقلال یا طلسم‌شکنی نساجی؟/ سکانس سوم از نبرد فرهاد و ساکت

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهاد مجیدی استقلال جام حذفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد