Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین لیورپول می‌گوید خواسته مدیران منچستریونایتد از مربی آلمانی، معقولانه نبوده است. 

دنی مورفی می‌گوید رالف رانگنیک گزینه مناسبی برای نشستن روی نیمکت منچستریونایتد نبوده و نیست.

به گزارش طرفداری و به نقل از Talk Sport، فصل ۲۲-۲۰۲۱ فصل افتضاحی برای شیاطین سرخ بوده است و آن‌ها بخت حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را تقریبا از دست رفته می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به گفتن نیست که رانگنیک از زمان روی کار آمدن در منچستر در ماه نوامبر، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. در این بین برخی مهارت‌های او در مربیگری را زیر سوال بردند ولی مورفی برای این مربی متأسف است. 

برایش متأسفم. او از سطح خود فراتر رفته و بیش از حد مهربان است. او باید صرفا بازیکنانش را مقصر بداند چون خودش در حد توانش کار کرده است. او به عنوان سرمربی، تا حدی مقصر است ولی باید آنچه می‌بیند را بیان کند تا کمی فشارها را از روی خودش بردارد. رانگنیک به شرایطی وارد شد که هرگز صلاحیت کنار آمدن با آن را نداشت... پیش از این او در کجا با این سطح از فشار و انتظار مواجه شده است؟ هیچ جا. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر بر طبل شادانه بکوب! / واکنش تلویزیون استان مرکزی به پیروزی آلومینیم مقابل پرسپولیس / فیلم پنالتی از دست رفته مهدی طارمی مقابل گیمارش (ویتوریا گیمارش 0-1 پورتو) صعود عثمان دمبله به صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا پیشنهاد وسوسه کننده لایپزیش به اریک تن هاخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس

اوستون اورونوف به حذف مقابل آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

طرفداری | اوستون اورونوف پست جدیدی را منتشر کرد.

پرسپولیس در رقابت های جام حذفی در یک مسابقه دیدنی و زیبا مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت ها کنار برود. همین موضوع با واکنش اوستون اورنوف که در این بازی یک گل هم زد همراه شده و او نوشته است:

ارتش سرخ. من به شما افتخار می‌کنم و بسیار خوشحالم که در این تیم با شما بازی می‌کنم.

اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم