Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین ایتالیایی فاتح توپ طلا به فوتبال کشورش هشدار داده است.

فابیو کاناوارو از عقب ماندگی فوتبال ایتالیا در بحث زیرساخت می گوید. 

طرفداری - فوتبال ایتالیا | ایتالیا یکی از بزرگترین غایبان جام جهانی 2018 بود و این لقب در جام جهانی 2022 نیز به آتزوری نسبت داده خواهد شد. فابیو کاناوارو در مصاحبه جدید خود راجع به این ناکامی و دیگر مشکلات فوتبال ایتالیا صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور من روی نیمکت تیم ملی؟ طبیعی است که وقتی ایتالیا به تورنمنت مهمی مانند جام جهانی راه پیدا نکند، رسانه ها اسامی مشخصی را رو خواهند کرد. من بازیکن سابق و کاپیتان ایتالیا بودم، اما حقیقت ماجرا این است که چیزی در این خصوص وجود ندارد. بابت لینک شدن خوشحالم چون نشان می دهد عملکردم با تیم ملی خوب بوده اما هرگز مذاکره ای در کار نبوده است. آنچه که من را می‌ترساند، این است که می‌ بینم به نحوی به این ناکامی واکنش نشان داده شده که انگار یک اتفاق معمولی است.

سیستم مشکل دارد 

سیستم حاکم بر فوتبال ایتالیا دیگر کارساز نیست. ما نه در رقابت های باشگاهی اروپا پیشرفت می کنیم و نه در رقابت های ملی، بنابراین چیزی باید تغییر کند. ما در تمام زمینه های قابل تصور عقب هستیم. تماشای بازی های پرتغال - ترکیه و ایتالیا - مقدونیه شمالی تفاوت قابل توجه ورزشگاه ها را به ما نشان داد. ما به همین روند ادامه می دهیم، متوجه نمی شویم که دیگران سریعتر پیش می روند و در نتیجه دیگر بهترین نیستیم. باید بیدار شویم و کاری انجام دهیم.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر بر طبل شادانه بکوب! / واکنش تلویزیون استان مرکزی به پیروزی آلومینیم مقابل پرسپولیس / فیلم پنالتی از دست رفته مهدی طارمی مقابل گیمارش (ویتوریا گیمارش 0-1 پورتو) صعود عثمان دمبله به صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا پیشنهاد وسوسه کننده لایپزیش به اریک تن هاخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

به گزارش همشهری آنلاین، او در ادامه افزود: همچنین برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآمد.

در این باره بیشتر بدانید:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

کد خبر 847619 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • اشتباه‌ترین تصور برای کسانی که به خودکشی فکر می‌کنند | این فیلم را حتما ببینید
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم