Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت و دریافت ۱۰هزار و ۴۹۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های این اداره کل از آغاز طرح نوروزی (۲۵اسفند سال ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین سال جاری )خبر داد .

زهرا نخعی مقدم در گفت وگو با ایسنا افزود: از  ۱۰ هزار و ۴۹۰تماس تلفنی ثبت شده توسط مرکز مدیریت راه‌های استان ۹هزار و۸۱۵مورد مربوط به تلفن گویا و ۶۷۵ مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سامانه تلفنی گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محور ها انسداد یا محدودیت تردد در محور ها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: در یافت اطلاعات مربوط به تصادفات ،ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم می‌توانند از طریق تماس با این سامانه پیگیری کنند.

نخعی مقدم بیان کرد: کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مرکز مدیریت حمل و نقل جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی در این تماس، آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد